کد خبر: ۳۷۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۹

تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر بنگلادش به وزیر خارجه ایران

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در اين ديدار وزير خارجه ايران با ابراز خرسندي از تحولات مثبت در مناسبات دو كشور اظهار داشت: روابط دو كشور متين و سازنده بوده و ظرفيتهاي مناسبات سياسي، فرهنگي و اقتصادي دو طرف فراوان است.

متكي گفت: پيوندها و علايق دو ملت بستر و زمينه‌هاي بسيار خوبي براي گسترش مناسبات است.

وزير امور خارجه با اشاره به رايزنيهاي سازنده و مداوم مقامات عالي دو كشور گفت: ديدارها و رايزني‌هاي رييس جمهوري اسلامي ايران و نخست وزير بنگلادش در حاشيه اجلاس سران كشورهاي اسلامي در مكه، نتايج خوبي داشته است.

وي گفت: ما اميدواريم با بررسي فرصت‌ها و امكانات جديد دو طرف بتوانيم از طريق اجلاس كميته مشترك دو كشور در آينده نزديك روند مناسبات را در تمامي زمينه‌ها به سطح مطلوب برسانيم.

سفير جديد بنگلادش هم با ابراز خرسندي از ماموريت جديد خود در جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: پيوندهاي فرهنگي و ديني دو ملت موجب شده تا مناسبات دو كشور همواره متين و دوستانه باشد.

وي افزود: دولت و ملت بنگلادش اميدوار هستند روابط دو كشور مسلمان در چارچوب احترام و منافع متقابل هر چه بيشتر گسترش يابد و اجلاس آتي كميسيون اقتصادي دو طرف، زمينه‌هاي جديد گسترش مناسبات را فراهم سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین