کد خبر: ۳۷۵۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

درگیری پلیس و اشرار در فسا

فرمانده انتظامی فارس از وقوع یک مورد حادثه درگیری اشرار با نیروهای تخصصی پلیس این استان در روستای حاجی آباد قره بلاغ شهرستان فسا و کشته شدن پنج نفر اشرار در این حادثه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده انتظامی فارس از وقوع یک مورد حادثه درگیری اشرار با نیروهای تخصصی پلیس این استان در روستای حاجی آباد قره بلاغ شهرستان درگیری پلیس و اشرار در فسافسا و از کشته شدن پنج نفر اشرار در این حادثه خبر داد.
 
گودرزی با اعلام این خبر افزود: در پی اطلاع از حضور اشرار سابقه‌دار و قاچاقچی در روستای قره بلاغ فسا ساعت پنج صبح چهارشنبه 26 خرداد یک گروهان از تکاوران مستقر در کوار با هماهنگی دستور قضایی به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: به دلیل تیراندازی که از سوی اشرار و حامیانشان در آن محل اتفاق افتاد و در پی آن یکی از نیروهای پلیس مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت، نیروهای ما مجبور به تیراندازی و کشتن دو نفر از آنها (حامیان) شدند.
 
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: سه نفر اشرار اصلی که دو مرد و یک زن بودند در ساختمانی سه طبقه اقدام به تیراندازی کردند و نیروهای کمکی و ویژه ما در محل حضور پیدا کردند و هر سه تیرانداز در این حادثه کشته شدند.
 
به گزارش ایسنا، وی گفت: جنازه دو نفر توسط نیروها جمع شد و به دلیل آتش سوزی در ساختمان هنوز طبقه سوم پاکسازی نشده و احتمال می‌رود که جنازه نفر سوم در این طبقه باشد.
 
وی گفت: اشرار دارای سابقه محکومیت به زندان، آدم ربایی، قتل، حمل سلاح غیرمجاز و... بودند.
 
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد:  در این جریان سه برادر شرور نیز به همراه سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
3
ای کاش تیتر نمی زدید فسا، تیتر بزنید ششده استان فارس، مردم فسا با این اشرار هیچ سر و کاری ندارند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین