کد خبر: ۳۷۵۲۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

علت توقیف سایت زاکانی چه بود؟

یک سایت خبری، علت توقیف سایت جهان‌نیوز متعلق به علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس قبل و از منتقدان جدی برجام را روایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سایت «روز نو» نوشت: دو خبر کذب و جعلی جهان‌نیوز در تاریخ 16 و 18 خرداد با تیترهای «نامه محرمانه موگرینی به ظریف» و «حضور رهبر طالبان در ایران قبل از کشته شدن» اگر چه به سرعت از سوی نهادهای ذیربط و مسئولان مختلف داخلی و خارجی تکذیب شد اما خیال‌پردازی‌های ضد برجامی یاران زاکانی و توهم حمایت از طالبان، دستاویزی شد برای حمله به ایران و پرداختن دوباره به موضوعی پوچ به اسم حمایت ایران از تروریسم و طالبان! اتفاقی که اگر چه با حذف خبر از خروجی سایت مذکور، حل نشد و همچنان در سایت‌های ضد انقلاب، رسانه‌های صهیونیستی و شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان سندی برای اتهام «دروغگویی ایران» قابل مشاهده است.

بسیاری از این رسانه‌ها، به بهانه همین خبر دروغ، حملات خود را به جمهوری اسلامی تشدید کردند و این رفتار ایران را عامل نقض برجام و پایان مذاکره با ایران و آغاز برخوردهای غیر دیپلماتیک دانستند. به عبارتی جهان نیوز، در این خبرسازی غیر اخلاقی، رسما ایران را به دروغگویی در محافل بین‌المللی متهم کرد و سندی هم برای این ادعای دیرینه به آنها داد؛ اتفاقی که انتقاد و ناراحتی شدید مقامات عالیرتبه نظام را نیز در پی داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
چشم حامیان افراطی گریها روشن،حالا خودشان بیبینن و میوهای تلخ تندروی را بچینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
خداروشکر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین