کد خبر: ۳۷۵۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

ردپای قاتلان سریالی تهران در قتل بازیکن سایپا

رد پای عاملان قتل‌های سریالی تهران در پرونده ربودن و قتل بازیکن سابق سایپا کشف شد. متهمان دو مرد را در پوشش فروش اشیای عتیقه به قتل رسانده بودند که هنگام قتل سومین قربانی دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه جام‌جم نوشت: «سال گذشته دو مرد در جریان معامله‌های اشیای عتیقه در تهران به قتل رسیدند. با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس سعید احمدبیگی، تحقیقات پلیس جنایی برای دستگیری قاتل یا قاتلان این دو مرد آغاز شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی رد پای شش مرد افغان به‌ دست آمد و آنها تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیات‌ جداگانه در زمستان سال گذشته دستگیر شدند. یکی از اعضای این باند نیز هنگام فرار کشته شد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی تهران اعتراف کردند به بهانه فروش اشیای عتیقه این دو مرد را کشته و پول‌هایشان را دزدیده‌اند. علاوه بر آن نیز به بهانه فروش سکه‌های تقلبی در چند سال گذشته افراد دیگری را هم فریب داده و از آنها سرقت کرده‌اند. در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت، ردپای متهمان در قتل بازیکن سابق سایپا به‌ دست آمد.

امید دربندی، بازیکن سابق تیم جوانان سایپا مرداد سال 92 ربوده شد. گروگانگیران برای آزادی او صد میلیون تومان خواسته بودند. چهار روز پس از این گروگانگیری جسد امید در چاهی حوالی کهریزک کشف شد.

آدم‌ربایان با ارسال فایل صوتی با خانواده گروگان در تماس بودند که صدای ضبط شده شباهت زیادی به یکی از متهمان قتل‌های سریالی خریداران عتیقه داشت. بررسی علمی موضوع در دستور کار کارشناسان تشخیص هویت قرار گرفت که پس از بررسی‌های تخصصی اعلام شد، صدای ضبط شده متعلق به یکی از متهمان قتل‌های سریالی است.

بنابراین تحقیقات از متهم افغان برای رازگشایی از قتل جوان فوتبالیست وارد مرحله جدیدی شد. تیم جنایی احتمال می‌دهند اعضای این باند، فوتبالیست جوان را ربوده و به قتل رسانده باشند.

با توجه به این‌ که احتمال می‌رود اعضای این باند مرتکب جرایم بیشتری شده باشند، با درخواست بازپرس پرونده تصویر چهار نفر از متهمان بدون پوشش چهره چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام آنها گرفتار شده‌اند با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران یا اداره دهم پلیس آگاهی پرونده خود را پیگیری کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ساولان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
2
چرا هیچ کس برای محکومیت افغانیها که این کشور را به گند کشیدنند کمپ محکومیت نمی زاره درحالی که یکی از اینها در کشور ما مورد تهاجم قرار میگیره همه ناراحت میشوند واعدام ان را محاکمه میخواهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین