کد خبر: ۳۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

کشف و رفع‌تصرف زمین‌خواری 11 میلیاردی

فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف و رفع‌تصرف یک زمین‌خواری بیش از 11 هزار هکتاری از اراضی ملی به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار روح‌الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تخلف با تلاش کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان شاهرود شناسایی و رفع تصرف شد.

وی افزود: بر اساس شکایت اداره مسکن و شهرسازی شهرستان شاهرود، پیرامون تصرف غیرقانونی 11 هزار و 688 متر از اراضی ملی، این مساله مورد پیگیری ویژه پلیس آگاهی شاهرود قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: بعد از بررسی و انجام تحقیقات، موضوع زمین خواری تایید و اقدامات و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی در این خصوص انجام شد.

به گزارش ايسنا، سردار قاسمی با بیان اینکه فرد خاطی و متصرف پیرامون این اراضی را حصارکشی کرده بود تصریح کرد: این اراضی که در حوالی شاهرود و در منطقه‌ای معروف به صحرا جلالی وجود دارند از سال 87 به شکل غیرقانونی تصرف شده بودند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی، نمایندگان دستگاه قضایی و اداره مسکن و شهرسازی شاهرود، عملیات رفع تصرف اجرا و مراتب، صورت جلسه شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اذعان به هاینکه هر رفتار غیر قانونی بدون کوچک‌ترین چشم پوشی با برخورد پلیس مواجه خواهند بود، از تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضایی خبر داد و گفت: همه مسئولان و از جمله نیروی انتظامی استان سمنان در برخورد با زمین‌خواران جدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین