کد خبر: ۳۷۵۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
ایجاد آرامش در کشور دستاورد مثبت دولت است

عضوجامعه روحانیت: احتمال رای‌آوردن دوباره روحانی بالاست

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر دولت بتواند مشکل بیکاری و رکود را مهار کند پیروز میدان رقابت ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده پیشین مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین عملکرد دولت یازدهم را در کنترل نرخ تورم و ایجاد آرامش در جامعه در سه سال گذشته مثبت برشمرد.

وی مذاکرات هسته ای و دستاورد برجام را نیز یک اتفاق مثبت در کارنامه دولت یازدهم دانست و گفت: پس از تصویب برجام در زمینه صادرات و واردات و همچنین در خصوص استخراج نفت و فروش آن، گشایشی درکشور اتفاق افتاد اما نحوه عملکرد بانک های خارجی در پرداخت پول معاملات همچنان با مشکل روبروست و دولت ایران نتوانسته است آنطور که باید از این معاملات پولی دریافت کند.

ابراهیمی موضوع اقتصاد و اشتغال را از مسائلی برشمرد که همه مسئولین، حتی دولت و وزرا اذعان دارند دامن گیر جامعه امروز است و حل این مشکلات نسبت به هر مشکل دیگری در اولویت قرار دارد.

وی درباره جوسازی‌ها و شایعات در مورد یک دوره‌ای بودن ریاست جمهوری روحانی ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: اگر دولت گام‌های خوبی در جهت رفع مشکل بیکاری و رکود بردارد پیشانی سفیدی پس از پایان 4 ساله دوره کار خود خواهد داشت و امکان پیروزی خود را در انتخابات ریاست جمهوری به شدت بالا خواهد برد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین