کد خبر: ۳۷۵۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

صعود ایتالیا با پیروزی بر سوئد

ایتالیا و سوئد در دومین دیدار خود در یورو 2016 به مصاف هم رفتند که بازی با برتری یک بر صفر لاجوردی پوشان به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم ایتالیا و سوئد دومین دیدار خود را در یورو 2016 در شهر تولوز برگزار کردند که این دیدار با گل دقایق پایانی "ادر" به سود ایتالیا به پایان رسید.

ایتالیا به لطف برتری در بازی قبل برابر بلژیک توانسته بود 3 امتیازی شود و با روحیه خوبی پا به این دیدار بگذارد و این در حالی بود که سوئد با تک امتیازی که از بازی قبل برابر ایرلند گرفته، اشتیاق بیشتری به نتیجه گرفتن داشت.

بازی دو تیم در این نیمه کم افت و خیز دنبال شد و موقعیت جدی روی دروازه ها هم ایجاد نشد. البته زلاتان ایبراهیموویچ یکی دو بار توانست مدافعان ایتالیا را اذیت کند و خطرساز شود که موقعیت های او نیز از دست رفت.

در اواخر بازی سانتر کاندروا به دهانه دروازه سوئد خطرساز شد که این موقعیت هم از دست رفت و ایساکسون آن را دفع کرد تا نیمه اول بدون گل تمام شود.

به گزارش ایسنا،در نیمه دوم بازی کمی از نظر سرعت بهتر شد ولی به نظر می رسید دو تیم از تساوی راضی بودند و زیاد به آب و آتش نزدند. حضور سیمونه زاتزا در زمین مسابقه کمی باعث شد ایتالیا تحرک خوبی در خط حمله خود داشته باشد.

در دقیقه 71 زلاتان نتوانست دروازه خالی بوفون را باز کند که البته داور کمک پرچم زد و آفساید اعلام کرد. چند دقیقه بعد در دقیقه 52 جدی ترین موقعیت بازی ایجاد شد که ضربه سر پارولو به دیرک دروازه اصابت کرد و راهی دروازه نشد.

در نهایت نوبت به ادر رسید که در دقیقه 88 به زیبایی روی غفلت مدافعان سوئد دروازه این تیم را باز کند و بازی با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان رسید تا این تیم صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین