آفتابنیوز : سرهنگ حسن عابدی اظهار کرد که این حادثه در تقاطع ادهمی کوهسار به وقوع پیوست و با توجه به اصلی بودن این تقاطع، لازم است تا رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند، با توجه به محدودیتهای اعمالی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند. مسیرهای محدود شده در پی این حادثه عبارت است از میدان شهران به سمت غرب، خیابان کوهسار از بزرگراه آبشناسان به سمت شمال و خیابان کوهسار از بالاتر از تقاطع عباسی به سمت جنوب که به دلیل گودال ایجاد شده در این محدوده، مسدود شدهاند.
به گزارش ایسنا، به گفته وی، رانندگانی که قصد عبور به سمت شمال و جنوب کوهسار را دارند میتوانند از مسیرهای آبشناسان شرق و خیابان عباسی و همچنین خیابان عباسی به سمت شرق و میدان شهران به سمت جنوب استفاده کنند. با توجه به گودال ایجاد شده به نظر میرسد انسداد به وجود آمده تا چند روز آینده ادامه داشته باشد و از اینرو لازم است تا رانندگان نسبت به محدودیتهای اعمال شده توجه کافی داشته باشند.
اگر زلزله بیاید چند ده هزار از این گودالها خواهد بود و انوقت چی.
چرا گاز را از شهر تهران بیرون نمیبرید؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟
به این علت که بصورت خودکار پس از حفاری نسبت به تثبیت دیواره با کارگذاری بلوک های بتنی پیش ساخته نسبت به تثبیت تونل حفاری شده اقدام می نماید
خوب تثبیت دیواره همزمان با حفاری چه خاصیتی دارد ؟؟؟؟
باعث عدم ریزش و نشست ناهمگون در سطح خیابان می گردد.
ریزش چه خطراتی را در بر دارد؟؟؟
باعث آسیب دیدگی و شکست خطوط انتقال آب ، گاز و ... می شود که حوادث مشابه را در بر خواهد داشت
مقصر کیست ؟؟؟
در مرحله اول کارفرمای محترم
به دلیل آنکه به امثال این قبیل شرکت های پیمانکاری که فاقد ماشین الات مناسب می باشد این چنین کارهای عظیمی با این حجم کار ( کل خط 6 که حدود براورد پروژه به میزان 700 میلیار د تومان) واگذار می کند
لازم به توضیح است که پیمانکار کل خط 6 متروی تهران از ضلع شمال غربی آغاز شده و به ضلع جنوب غربی ختم می گردد شرکت چیلکو می باشد که فاقد حتی یکدستگاه TBN می باشد و بصورت سنتی حفاری می نماید
امیدوارم خداوند بقیه کار رو خودش حفظ کند