کد خبر: ۳۷۵۶۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

عضو جبهه پایداری: بدون منطق حرف زدن و خشک سری را قبول نداریم

نماینده خمینی شهر در مجلس به رسانه ها توصیه کرد فضا را برای برقراری آرامش در کشور فراهم سازند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ابطحی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: انقلابی‌گری به معنای افراط نیست و ما افراطی گری را به معنای خشک سری و بدون منطق حرف زدن و تعصبات قبیله ای و ... قبول نداریم زیرا اینها کار دست ما می دهد.

وی با بیان اینکه بارزترین شاخص انقلاب امام (ره) است و امام یک فرد انقلابی بود، گفت: آنچه جامعه را به هم می زند بی ادبی ها و بدون منطق صحبت کردن هاست زیرا باعث تنش و شکاف در جامعه می شود و دشمن هم از این طریق سوء استفاده می‌کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس همچنین با اشاره به اینکه در مجلس دهم سلیقه‌های مختلفی حضور دارند، افزود: با توجه به اینکه در بعضی پارلمان ها دیده ایم که نمایندگان دست به یقیه می شوند باید در این مجلس تلاش کنیم با وجود سلیقه های مختلف خدای نکرده تابع احساسات و یا خشم نشویم.

ابطحی در ادامه گفت: چندی پیش یکی از روزنامه ها مطالبی را منتشر کرده بود که به کلیت مجلس برمی گشت و به تمام نمایندگان توهین شده بود لذا روزنامه ها و رسانه ها نیز باید حواس شان جمع باشد که زمینه را برای آرامش فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، وی در پایان تصریح کرد: ما احتیاج به آرامش داریم تا در فضای آرامش کارهای کلان مملکت پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
سلام.خوب است لااقل یکی پیدا شد حرف منطقی زد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
نفوذ زمینه می‌خواهد، زمینه نفوذ هم نفوذپذیران هستند. علاج این مساله بصیرت افزایی است. اگر بر جامعه‌ای بصیرت حاکم بود یعنی جامعه توانست دشمن و اهداف دشمن را بشناسد، عملیات نفوذ تاثیر نخواهد داشت. امیرالمومنین(ع) می فرمایند از مسائل اساسی که دینداران باید داشته باشند بصیرت است. عَلَم دین را کسی نمی‌تواند برافرازد مگر اینکه اهل بصیرت، هزینه کردن در راه دین و مواضع حق باشد. اینجاست که روشنگری مستند و خردورزانه جهاد است. جهاد فقط عرصه نظامی ندارد بلکه یک بخش آن عرصه نظامی است؛ عرصه روشنگری هم جهاد است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین