کد خبر: ۳۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه نخست دیدار بلژیک و ایرلند

نیمه نخست دیدار بلژیک و ایرلند با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم بلژیک و ایرلند در دومین دیدارشان در رقابت های یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه نخست دیدار بلژیک و ایرلندپایان رسید. در این بازی بلژیک تیم برتر زمین بود و توانست چندین فرصت گلزنی ایجاد کند و این در حالی است که ایرلند حرفی برای گفتن نداشت.

اولین خطر جدی بازی را ادن هازارد در دقیقه 20 ایجاد کرد که شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.  کاپپیتان شیاطین سرخ که فصل خوبی  را در چلسی نداشت، با بازوبند کاپیتانی وظایفی به مراتب سخت تر در این دیدار داشت.

چهار دقیقه بعد کاراسکو توانست دروازه ایرلند را باز کند که داور این گل را به دلیل حضور کاراسکو در آفساید مردود اعلام کرد. بلژیکی ها البته چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر نیز داشتند که با درخشش مدافعان ایرلند از جمله هولاهان و دروازه بان این تیم، توپ از خط دروازه ایرلند عبور نکرد تا نیمه نخست این دیدار نتیجه مورد علاقه ایرلندی ها باشد و با تساوی بدون گل به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، بلژیک که در این دیدار تغییرات زیادی نسبت به قابل داشت، ممکن است در ادامه مرتنس و فلاینی را در نیمه دوم به میدان بفرستد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین