کد خبر: ۳۷۵۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

تقسیم امتیازها در بازی ایسلند و مجارستان

دیدار دو تیم ایسلند و مجارستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم ایسلند و مجارستان در دومین دیدارشان در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با پنالتی ایسلندی ها با برتری یک بر صفر این تیم به پایان رسید. در این نیمه مجارستان مالکیت توپ بالایی داشت و توپ و میدان را در اختیار داشت ولی موقعیت های ایسلند بیشتر رنگ و بوی گل می داد تا اینکه داور روسی در دقیقه 40  یک ضربه پنالتی روی بی دقتی کرالی اعلام کرد که گیلفی سیگوردسون توانست دروازه این تیم را باز کند و این دیدار با برتری یک بر صفر ایسلند در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بازی کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند.در نیمه دوم مجارستان سعی داشت از فضای پشت محوطه جریمه ایسلند استفاده نموده و چندین بار از این منطقه اقدام به شوتزنی کرد و لاسلو کلینهیزلر در گلزنی ناکام ماند. در دقیقه 59 ایسلند بهترین موقعیت را داشت تا توسط کولبین سیگتورسون فاصله را زیاد کند. ارسال گیلفی سیگوردسون با ضربه سر سیگتورسون همراه شد که از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بالاژ جوجاک دو بار با شوتزی از پشت محوطه جریمه، می توانست مجارها را به گل رساند، اما هانس هالدورسون مانع گلزنی شد. حضور ایدور گودیانسن مرد نام آشنای فوتبال ایسلند از جمله نکات جالب بازی در نیمه دوم بود  و در حالی که بازی با برتری ایسلند در جریان بود، گل به خودی اسورسون در دقیقه 88 باعث شد دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، مجارستان اکنون 4 امتیازی شد و گام بلندی برای صعود از این گروه برداشت و ایسلند 2 امتیازی چشم انتظار دیدارهای بعدی خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین