کد خبر: ۳۷۶۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

پرونده "ستایش" وارد مرحله جدید شد

وکیل مدافع قاتل ستایش گفت: لایحه ی ایرادات به تحقیقات مقدماتی پرونده موکلم را طی روزهای گذشته تقدیم دادگاه کردیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان مجتبی فرحبخش وکیل مدافع قاتل ستایش در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار داشت: طبق ماده 387، آیین دادرسی کیفری به متهم و وکیل وی اجازه داده است اگر نقطه نظرات، دیدگاه و یا ایراد خاصی در خصوص تحقیقات مقدماتی انجام شده دارند طی لایحه ای به دادگاه ارائه دهند.

وی افزود:ما نیز در راستای این قانون، ایراداتی که از تحقیقات مقدماتی استنباط شد را طی روزهای گذشته تقدیم دادگاه کردیم.

وکیل مدافع قاتل ستایش در خصوص جزئیات لایحه ارسالی به دادگاه بیان داشت:با توجه به اینکه ماده 91 آیین دادرسی بیان جزئیات لایحه ایرادات را منع کرده، به همین دلیل از بیان جزییات لایحه معذور هستم.

فرحبخش در پاسخ به این سوال که جلسه بعدی دادگاه چه زمانی برگزار می شود، گفت: منتظر هستیم دادگاه زمان برگزاری جلسه بعدی را به ما ابلاغ کند.

وی در خصوص وضعیت روحی موکلش تصریح کرد: حال موکلم خوب است و باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، وی در کانون اصلاح و تربیت در حال عبادت و توبه است.

وکیل مدافع قاتل ستایش در پاسخ به این سوال که آیا جای بخشش برای موکل شما وجود دارد بیان داشت: درصورتی که اولیای دم رضایت دهند ماجرای رسیدگی به پرونده متفاوت می شود، همچنین قانون مجازات جدید در مورد نوجوانان زیر 18 سال ظرفیت های بسیار بالایی ایجاد کرده است که ما به این موارد استناد کرده و منتظر تصمیم دادگاه هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
1
3
اعدامش کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین