کد خبر: ۳۷۶۲۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

دیوید کامرون با ترامپ دیدار نمی‌کند

دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد وی قصد ندارد با دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان آمریکا هنگامی که طی روزهای آتی به اسکاتلند سفر می‌کند دیدار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
قرار است دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در چند روز آینده به منظور مراسم گشایش یک زمین گلف متعلق به دیوید کامرون با ترامپ دیدار نمی‌کندوی در اسکاتلند که بخشی از بریتانیا است به این کشور سفر کند. این سفر ترامپ در روز جمعه هنگامی که نتایج همه پرسی روز پنجشنبه جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا منتشر خواهد شد صورت می‌گیرد.

دیدار دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس با ترامپ می‌تواند برای او دردسرساز باشد زیرا ترامپ بر خلاف کامرون می‌گوید انگلیس باید اتحادیه اروپا را ترک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، معمولا نخست وزیران انگلیس سابق بر این و زمان سفر کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا به این کشور در صورت درخواست آنها با آنها دیدار کرده‌اند؛ به عنوان مثال کامرون در سال 2012 در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری امریکا هنگامی که میت رامنی به عنوان یکی از این کاندیداها به انگلیس سفر کرد با او در دفتر خود دیدار کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین