کد خبر: ۳۷۶۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

جشن تولدی برای کیارستمی در شب تئاتری

همزمان با سومین شب از اجرای نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی، گروه اجرایی این اثر نمایشی در مراسمی نمادین، سالروز تولد عباس کیارستمی کارگردان سینمای ایران را گرامی داشت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، محمد رحمانیان دوشنبه 31 خرداد ماه بعد از پایان اجرای نمایش و پس از اینکه از تماشاگران خواست دقایقی را روی صندلی‌های خود بنشینید، توضیح داد: سال گذشته در همین روزها بود که همراه با تعدادی از اعضای گروه در شب تولد عباس کیارستمی حضور پیدا کردیم که شب بسیار خاطره‌انگیزی برای ما بود. اما همان گونه که می‌دانید اوضاع جسمی این کارگردان ارزشمند سینمای ایران این روزها خوب نیست به همین جهت گروه اجرایی نمایش «ضربت زدن» تصمیم گرفت در شب تولد عباس کیارستمی کنار شما جشن تولدی را برای این هنرمند عزیز برگزار کند.



وی ادامه داد: ما به صورت نمادین کیکی را تهیه کردیم که دوست داریم در کنار شما شمع آن را روشن کنیم و با دعوت از شما تماشاگران روی صحنه و گرفتن یک عکس یادگاری از این هنرمند ارزشمند سینمای ایران تقدیر کرده و با او بگوییم به طور حتم در سالروز تولدش یاد او هستیم. من حتم دارم عباس کیارستمی با دیدن این عکس که ترکیبی از گروه اجرایی نمایش و تماشاگران علاقه مند به اوست خوشحال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
کیارستمی با افسانه پاکرو سال قبل مخفیانه ازدواج کردند دو نفری با هم ماه عسل چین رفتند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین