کد خبر: ۳۷۶۴۲۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

اعتراف جدید پدری که دخترش را کشت

۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش رکنا، قتل هولناک دختر جوان با شلیک‌های پدر خشمگین ‌اش در شهرستان خوی بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها، فضای مجازی و افکار عمومی داشت.

۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.

متهم مدعی است که از مدتی قبل به دخترش درباره ارتباطات مرموزش تذکر داده اما وقتی دیده که او دست‌بردار نیست، تصمیم به قتل وی گرفته است.ظهر شنبه جنایت هولناکی در بلوار ولیعصر شهرستان خوی اتفاق افتاد که خبر آن مثل برق در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری پیچید. آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند که پس از پیاده‌شدن از یک خودروی سواری، درحالی‌که سلاح شکاری در دست داشت، فریادزنان به‌دنبال زنی جوان و 2مرد که همراه او بودند، می‌دوید.

با فرار آن دو مرد، زن جوان گرفتار مرد مسلح شد و شاهدان وقتی می‌خواستند به کمکش بروند، مرد مسلح درحالی‌که فریاد می‌زد: «او دخترم است، کسی جلو نیاید»، اجازه نداد کسی نزدیک شود. پس از آن 2گلوله به سمت زن جوان شلیک کرد و وقتی او روی زمین افتاد، منتظر ماند تا مأموران پلیس برسند و به این ترتیب دستگیر شد.

به‌دنبال این حادثه، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی پر شد از تصاویر این جنایت هولناک و شایعات مختلفی درباره این ماجرا. از آنجایی که جنایت مقابل دانشکده پرستاری رخ داده بود، حتی برخی مدعی بودند که مقتول دانشجو بوده است اما حقیقت ماجرا چه بود؟

مرد میانسال پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد و ادعا کرد که به‌خاطر مسائل اخلاقی دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: چند وقت پیش شایعاتی درباره ارتباطات دخترم شنیدم. حتی شوهرش نزد من آمد و شکایت کرد که دخترم ارتباطات مرموزی دارد. همان موقع با دخترم حرف زدم. از او خواستم که دست از این کارهایش بردارد.

او گفت که همه شایعات دروغ است اما مدتی بعد متوجه شدم که باز هم شایعاتی درباره او نقل می‌شود. برای همین روز حادثه او را تعقیب کردم و وقتی دیدم همراه 2مرد جوان است، خونم به جوش آمد و تصمیم به قتلش گرفتم. اسلحه شکاری را که از قبل همراهم بود برداشتم و به طرف دخترم رفتم و به او شلیک کردم.

اعترافات این مرد در حالی بیان می‌شود که مأموران موفق به دستگیری یکی از مردان جوان شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دومین نفر ادامه دارد.در همین حال فرماندار خوی نیز در تشریح جزئیات این جنایت گفت: متهم اعتراف کرده که به‌دلیل شایعاتی که درباره مسائل اخلاقی دخترش شنیده او را با شلیک 2گلوله به قتل رسانده است.

وی افزود: به‌دلیل اینکه پدر پس از جنایت مانع رسیدن نیروهای امدادی شده بود، دختر جوان به‌دلیل جراحت وارده جان باخت و وقوع چنین اتفاقاتی اگرچه بسیار تلخ و دردناک است ولی این اتفاقات در تمام کشورهای پیشرفته نیز رخ می‌دهد لذا درج شایعات درخصوص این قتل در سایت‌های خبری خوشایند نیست.

وی همچنین به قتل خانوادگی دیگری اشاره کرد که به‌فاصله چند ساعت از این جنایت در یکی از روستاهای خوی رخ داد و در جریان آن دایی بر سر اختلافات مالی، خواهرزاده‌اش را به قتل رساند.

وی گفت: وقوع 2قتل در یک روز در یکی از شهرستان‌ها به‌معنای ضعف امنیتی نیست و مأموران امنیتی و انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی جهت برقراری امنیت در این شهرستان تلاش می‌کنند.

دختر دانشجو در حالی با اسلحه پدرش مقابل دانشکده پرستاری به قتل رسید که مرد خشمگینی به شاهدان و افراد حاضر در صحنه اجازه نزدیک شدن و امدادرسانی هم نمی‌داد اما سرانجام با ورود پلیس مرد مسلح دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها انگیزه جنایت را سوءظن به دخترش عنوان کرد. این مرد مدعی شد از مدتی قبل به دخترش مشکوک شده و تصور می‌کرده وی با پسرجوانی در ارتباط است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
7
متاسفانه اخلاق از هر نوعش در جامعه از بین رفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
3
متاسفانه اخلاق از هر نوعش در جامعه از بین رفته...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
13
11
حيوان كثيف و روانى و جانى بى شرف، به تو چه ربطى داره كه غلط اضافى ميكنى، هر انسانى اختيار زندگى خودش را دارد و به هيچ كس هم مربوط نيست، جانور كثيف خيف دختر كه خدا به تو داده بود
پاسخ ها
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
حیوان کثیف کسی است که از رذالت و انحراف اخلاقی حمایت می کند. مسعودخان، شما اگر یک شی کم ارزش را به کسی بفروشی و بخواهی مجددا به کس دیگری بفروشی، همه مردم دنیا از هر دین و نژادی، شما را محکوم کرده و برچسب کلاهبردار خواهند زد، اماامثال شما از کلمه مقدس آزادی آنچنان تعبیر و تفسیر وحشتناکی دارید که هر زن ومردی را در هرگونه روابطی آزاد بدانید و ادعا کنید که جان خودش و لابد بدن خودش و...است.
خداوند خودش افراد کثیف و هوسران بی قید و بند را نابود کند و کمی شعور به آنهایی که خود بی قید نیستند ولی از اینها دفاع می کنند بدهد.فساد اخلاقی از هر سلاح کشنده ای برای جامعه بشری مرگبارتر است. اگر آنچه که در خبر آمده درست باشد و این زن شوهردار ارتباطاتی آنچنانی داشته درست باشد، سزایش همین بوده که البته این فقط حق پدر است در صورت احراز تخلف و نه کس دیگری.اگر پدر و مادرهای امروز در قبال تخلفات فرزندان برخوردی ازنوع گذشته داشتند، امروز شاهد رنج ناشی از سرگردانی نسلی نو نبودیم که هنوز جوهر عقد خشک نشده طلاق گرفته و مجددا شوهر می کنندو ...آیا این درست است و اسم این زندگی است؟
sahar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
1
4
به این شکل عمل کردن اشتباه مطلق، اگر هر کس قرار باشه خودش قانون رو اجرا کنه که نمیشه.
erteash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
1
5
ما نمیتونیم اینجا قضاوت کنیم.
نه پدر را ، نه دختر را
همونجور که انگ زدن به دختر نا پسند و حتی موجب حد شلاق است(نیاز به چهار شاهد دارد،،) همونطورحیوان و... نامیدن پدر دور از انصاف هست ، مطمین باشید ان پدر بیشتر از شما دخترس رو دوست داشت.
فقط باید تاسف خورد و به خدا پناه برد
متولد خرامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
1
نه من نه شما نه اون پدر نه اطرافیان هیچکدوم نمیدونیم واقعیت اصل چی بود.من فقط یه چیزی میگم وقتی نشستیم پشت سر دیگران حرف میزنیم یک ثانیه به این فکر کنیم که نکنه این حرف ما باعث ابرو ربزی یک خانواده یا مثل این اتفاق باعث مرگ یک نفر بشه
در هر صورت خدا به داد اونهای برسه که نشستن پشت سر این دختر حرف زدن .چون طبق احکام اسلام نمیشه به این سادگی به یکی نسبت زنای محسنه داد فقط و فقط خدا به دادشون برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
1
حالا قشنگ ترین قسمت موضوع اینجاست که طبق قانون این پدر گرامی رو قصاص نمیکنن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سلام فرصت توبه وهدایت رو نباید گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
دختر هر چی بوده یا نبوده پدر حق نداشته او را بکشد باید رو در رو با پسر و دخترش صحبت می کرده شاید سو تفاهم بوده و اگه چنین چیزهایی هم صحت داشته باشد پدر حق نداشته او را بکشد مگر ما قانون و دادگاه نداریم . خدا خودش به این بزرگی می بخشد . بعد ما چی کاره هستیم که نبخشیم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین