کد خبر: ۳۷۶۶۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس همگی سرباز بودند

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که کشته شدگان و مصدومان حادثه اتوبوس در نی‌ریز فارس، سرباز بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 1:20 بامداد چهارشنبه در محور سیرجان  - نی‌ریز رخ داده و در پی آن یک دستگاه اتوبوس ولوو از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با 36 سرنشین  از کرمان به سمت اهواز در حال حرکت بود، اظهار کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از فوت 14 تن در سرصحنه و مجروح شدن 22 تن دیگر است که البته با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان، احتمال افزایش کشته‌شدگان در حین انتقال یا پس از رسیدن به بیمارستان وجود دارد اما آنچه که فعلا در گزارش پلیس آمده، 14 مورد فوتی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد اینکه اتوبوس متعلق به چه نهادی بوده، به ایسنا گفت: اتوبوس شخصی اما در اختیار پادگان «صفر یک ارتش کرمان» بوده و سرنشینان آن نیز همگی سربازانی بودند که از این پادگان به مقصد اهواز در حال حرکت بودند که متاسفانه این حادثه رخ داد.

رحمانی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: کارشناسانی در حال بررسی هستند که خستگی یا خواب‌آلودگی راننده باعث این حادثه شده و یا نقص فنی علت آن بوده است.

مرتضی سلیمی، قائم مقام سازمان امداد و نجات پیش از این شمار قربانیان حادثه ١٩ تن اعلام کرده و گفته بود که ۱۶ تن آنها در صحنه و سه تن نیز در مرکز درمانی جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
3
بیچاره سربازهای وظیفه که از هیچ کجا حمایت نمیشوند این بلا ها هم سرشان می آید و دلیل آن هم همیشه لابلای خبرها گم میشود چون سربازها هیچ حقی ندارند که مطالبه کنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
سلام.خدا رحمت کند این سربازان بی ادعا وبی تکلف وصبرعنایت فرمایید به خانواده های این فداکاران انشاا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
بیچاره سربازا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین