کد خبر: ۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۲

انجمن صنفی هم بی خبر است

آفتاب‌‌نیوز : 1- در پي ناكامي طرح تبديل مبلغ تخصيصي رياست محترم جمهوري به كامپيوتر دستي (لب تاپ) و جابجايي‌هاي حاصله در دولت، فهرست اسامي متقاضيان از سوي انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران به معاونت محترم مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تسليم شد و به اين ترتيب انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران به دليل مشكلات اين طرح عملا از خود سلب مسئوليت كرد.
2- انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران از طريق رسانه‌هاي عمومي اطلاع پيدا كرد كه مديريت پروژه هديه رياست جمهوري مستقيما در اختيار معاونت مطبوعاتي قرار گرفته و از كم و كيف ضوابط به كار رفته و نحوه پرداخت اين مبلغ به روزنامه‌نگاران كشور مطلقا بي‌خبر است.
3- انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران در قبال حقوق اعضاي خود مسئوليت دارد و به همين دليل مصرانه از مقامات مسئول اجراي طرح پرداخت هديه رييس جمهوري مي‌خواهند هرچه زودتر نسبت به شفاف‌سازي نحوه پرداخت مبالغ اين طرح اقدام نمايند.
انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران در پايان به كليه اعضاي خود اطمينان مي‌دهد از هيچ كوششي در راه دفاع از حقوق صنفي‌شان دريغ نخواهد كرد.
* اگرچه انجمن صنفی سعی کرده با این بیانیه در حقیقت توپ را به زمین ارشاد شوت کند ولی واقعیت این است که عامل اصلی پیدایش این وضعیت ناگوار برای روزنامه نگاران خود انجمن صنفی است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین