کد خبر: ۳۷۶۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

نامه یک وکیل دادگستری به وزیر راه در مورد تصادف مرگبار سربازان

یک وکیل دادگستری در رابطه با درگذشت تعدادی از سربازان در تصادف اخیر، نامه سرگشاده‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشت.
آفتاب‌‌نیوز :
در نامه حسین احمدی نیاز خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی آمده است:

 «جناب آقای مهندس
وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام و دعای خیر

احتراما با استناد به اصول سوم، هشتم، نوزدهم و بیست و دوم و یکصد و سی و هفتم قانون اساسی به استحضار حضرتعالی می‌رساند؛

حادثه دلخراش تصادف و سقوط اتوبوس‌های حامل سربازان پادگان ۰۵ کرمان که منتج به فوت ۱۹ و مصدومیت ۴۱ نفر دیگر از آنان شد، اگرچه موجب ناراحتی ملت شریف ایران گردیده است اما این سوال را مطرح می‌نماید که شهروندان ایرانی تا کی باید شاهد فوت و از دست دادن عزیزان خود در جاده‌های ایران باشند؛ جاده‌هایی که حضرتعالی متولی اداره آن هستید و از دیگر سو ناوگان حمل و نقل مسافربری کشور نیز تحت نظر شما قرار دارد. حسب آنچه در شبکه‌های خبری و اجتماعی منعکس گردیده است، علت سقوط اتوبوس به دره که بیشترین تلفات سربازان را داشته است ناشی از عدم کنترل اتوبوس و فقدان گارد ریل بوده است. اکنون این سوال مطرح است چرا جاده‌ای به این اهمیت فاقد گارد ریل بوده است؟ آیا این قصور، نقض حقوق شهروندی تلقی نمی‌شود؟

جناب وزیر راه و شهرسازی چه تدبیری برای بهبود جاده‌های کشور و پیشگیری از موارد مشابه دارید؟ مرگ عزیزان ملت در جاده‌های ایران برای شما چقدر توانسته تاسف بار باشد تا دستور بهسازی جاده‌های کشور و نظارت بر سیستم حمل و نقل مسافر بری کشور داشته باشید؟

این وکیل دادگستری درپایان از وزیر راه خواسته دستور بررسی موضوع را صادر کند تا با مقصران برخورد شود و همچنین نسبت به بهسازی و رفع موانع و پیچ‌های خطرناک جاده‌های کشور اقدام شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
4
با گارد ریل نمی توانیم جلو ی اتوبوسی را با وزن زیاد و سرعت ۴۰ گرفت ، باید ببینیم علت تصادف چی بوده؟! باید فرهنگ سازی رانندگی کرد وجریمه های سنگین و حاضر بودن پلیس های راه . لطفا یک نظر خواهی چه ایرانی های خارج و چه خارجی ها ی خارج کنید چیزی که میگویند این است: "مردم ایران در رانندگی همدیگر را میکشند"
البته دولت کنونی و قبل هم باید باز خواست شود.
این جاده در زمان قبل از انقلاب درست شده و فاقد تونل. کلا در دولت های قبل٬ استان فارس را از بودجه برای جاده سازی محروم کردند ما که در همه جا متخصص تونل هستیم پس همت کنند یک یا علی بگیم دیگه.
فرشاد
|
Germany
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
2
حتما درست میشه دلت خوشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین