کد خبر: ۳۷۷۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
ناهماهنگی معاونت های صداوسیما روی آنتن زنده

پخش بازی والیبال ایران قطع شد

مسوولان صداوسیما در اقدامی غیرمعمول پخش مستقیم بازی ایران و صربستان را قطع کردند.مسوولان رسانه ملی در حالی که وعده داده بودند از ساعت21:30 بازی ایران و صربستان را روی آنتن بفرستند ساعت 22 پخش مستقیم را قطع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی والیبال ایران شنبه شب و در دیداری حساس مقابل تیم ملی صربستان قرار گرفت. دیداری که از قبل وعده پخش اش داده شده و به نظر می رسید که تا پایان روی آنتن باشد اما ناگهان و با اتفاقی غیرقابل توجیه از روی آنتن گرفته شد. 

مجری برنامه توپ و تور اعلام کرد که راس ساعت 22 اخبار شباهنگاهی پخش خواهد شد و پس از آن پخش بازی ادامه پیدا خواهد کرد. در لحظاتی که ست دوم مسابقه آغاز شده و تیم ملی ایران پیش افتاده بود آنتن پخش زنده در اختیار واحد خبر بود  که اخبار شبانگاهی را پخش کند. 

این در شرایطی است که چند روز قبل و در جریان پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ،بخش ورزش  آنتن زنده از اخبار گرفته  و به مسابقات فوتبال اختصاص داده بود. ماجرایی که ظاهرا به ناراحتی و ناهماهنگی میان معاونت های صداوسیما منجر شده. ناراحتی ای که در همان زمان توسط گوینده اخبار روی آنتن زنده بازگو شد. 

ناهماهنگی هایی که بهایش حذف پخش زنده مسابقه از روی انتن زنده و پخش اخبار بوده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که همین شبکه 3 در زمان پخش اذان به زیر نویس اذان اکتفا کرده بود و اگر قرار به اهمیت اخبار نسبت به پخش زنده والیبال باشد حتما پخش اذان به فوتبال جام ملت های اروپا اولویت بیشتری دارد اما از آنجایی که پخش اذان مغرب پی گیری یک معاونت را به دنبال ندارد در نهایت به عدم پخش اذان شد.

به گزارش عصرایران، این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که شبکه سوم سیما اصرار زیادی به پخش مستقیم بازی هم دارد و این پخش را به شبکه ورزش واگذارنمی کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ای بابا
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
خبر چیه مزخرف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین