کد خبر: ۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۴ - ۰۹:۱۴

سردار صفوي: اجازه هيچ‌گونه ناآرامي در كشور را نمي‌دهيم

آفتاب‌‌نیوز : وي خصوصيت مشترك اين شهيدان را معرفت و عشق و محبت به خداوند و اولياء پاكش دانست و افزود: اين شهدا پس از پايان جنگ هم دست‌شان به دامان ولايت فقيه بود و يك لحظه هم از مسير ولايت خارج نشدند و با روحيه‌ي جهادي به صورت شبانه روزي در خدمت دفاع، تامين امنيت كشور و آسايش مردم بودند و عرصه‌ي فرهنگي را نيز هيچ‌گاه فراموش نكردند.

فرمانده‌ كل سپاه، خاطر نشان كرد: مردم‌ياري، مردم‌داري و مردم‌دوستي ويژگي بارز شهداي سپاه بود، چراكه پاسداران از دل مردم بيرون آمدند و تا آخر نيز سينه‌هاي خود را سپر دفاع از مردم و كشور اسلامي كردند و هم‌چنان آماده دفاع از جان و مال و ناموس و شرف ملت و استقلال كشور تا سرحد شهادت هستند. 

سردار صفوي ويژگي ديگر اين شهدا را آگاهي به علوم و دانش‌هاي روز دانست و گفت: علي‌رغم تصور برخي افراد كه فرماندهان و مسوولان سپاه را فقط به شجاعت، ايثار و از خودگذشتگي مي‌شناسند، اين فرماندهان در زمره‌ي كساني بودند كه مدارج علمي را سپري كرده و از ايمان راسخ و تجربه‌ي دفاع مقدس به همراه علوم و دانش‌هاي روز برخوردار بودند و خلوص و عشق و ارادت‌شان به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) بر ساير خصوصيات آن‌ها ارجحيت داشت.

وي ضمن تجليل از صبر و فداكاري اين شهيدان گفت: بهترين درسي كه بايد از شهادت دوستان شهيدمان بگيريم اين است كه پاك و صالح باشيم، خوب زندگي كنيم و خوب بميريم و با ايستادگي و مقاومت در صراط مستقيم الهي و مسير ولايت ثابت قدم بمانيم.

فرمانده‌ كل سپاه در پخش ديگري از سخنان خود گفت: سپاه و بسيج چون كوهي استوار در مقابل فتنه‌ها ايستاده است و آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها بدانند كه سپاه و ارتش آمادگي كامل دارد تا در صورت هرگونه تهاجمي، پاسخ‌هاي شكننده‌يي به دشمنان بدهد و دشمنان داخلي هم بدانند تا سپاه، بسيج و نيروي انتظامي در كشور هست و امنيت مردمي برقرار شده، اجازه هيچ‌گونه ناآرامي در كشور را نمي‌دهيم.

وي افزود: ما پاسداران و همرزمان شهيدمان در محضر خداوند با مقام معظم رهبري و مردم و خانواده‌ي شهيدان پيمان مي‌بنديم، با هوشياري و بصيرت سياسي و شجاعت و اقتدار راه قهرمانان شهيد را كه راه عزت و عظمت انقلاب و مردم ايران است، ادامه مي‌دهيم.

سردار صفوي در پايان با تشكر از رسانه‌ها و مطبوعات و توصيه به اطلاع‌رساني صحيح، از طرح برخي مطالب انحرافي در خصوص سقوط هواپيماي سپاه گلايه كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین