کد خبر: ۳۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
عضو هئیت رئیسه مجلس:

دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت در مهار تورم را خوب دانست و گفت: دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیرا دکتر نوبخت گزارش کاملی درخصوص کنترل تورم و تک‌رقمی شدن آن ارائه داد که بسیار حائز اهمیت است .

نماینده مردم گرمسار و آرادان توفیق دولت در تک رقمی شدن تورم را در حدود سه دهه اخیر بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: تک‌رقمی شدن نرخ تورم بعد از بیست و اندی سال پس از انقلاب در این دولت محقق شده است.

رییس‌جمهور مصرانه برای تک‌رقمی شدن نرخ تورم تلاش کرد

وی ادامه داد: رییس‌جمهوری مصرانه برای این قضیه تلاش کرد و این تلاش منتج به نتیجه شد، اما متاسفانه در بخش رکود دولت نتوانسته است گام بزرگی بردارد .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست، خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبل برای رفع رکود پول به جامعه تزریق می‌شد و این مورد مانند مُسکن موضعی عمل می‌کرد، اما دولت تدبیر و امید قصد ندارد با مسکن‌های مقطعی برای رفع رکود گام بردارد و به معنای واقعی و اساسی درصدد رفع مشکل است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی همکاری همه قوا را برای چیره شدن این معضلات ضروری دانست و اضافه کرد: برای خروج از رکود باید تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم.

دبیر هئیت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی از بالا بودن هزینه‌های جاری به عنوان یک چالش جدی در کشور نام برد و اظهار کرد: دولت با این هزینه‌های بالا ناچار است که هرچه درآمد دارد در قالب حقوق و مزایا پرداخت کند و همین مانع از بسیاری از برنامه‌های اساسی می‌شود، لذا باید همه مسئولان با دولت همراهی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین