کد خبر: ۳۷۷۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

چه کسی سرکردۀ مرموز جبهۀ النصره را کشت؟

شماری از سرکرده های جبهه النصره از جمله سرکرده مرموز این گروه تروریستی، در عملیاتی دقیق، همگی کشته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
شماری از سرکرده های جبهه النصره، سه شنبه شب، پس از جلسه ای که در یکی از پایگاه های جبهه النصره در منطقه عندان در حومۀ چه کسی سرکردۀ مرموز جبهۀ النصره را کشت؟شمالی حلب داشتند، سوار یک وانت شده و قصد ترک پایگاه را داشتند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از "شام تایمز"، در میان این سرکرده های جبهه النصره، نام "ابوعبدالله الجبل" سرکردۀ مرموز، "ابوطه العسکری"، "ابومجاهد الاردنی"، "ابوعبدالله الازبکی" حضور داشتند.

خودروی حامل این سرکرده ها، در یک دوراهی ناچار به کم کردن سرعت کرد و در همان لحظه، انفجار بمب بسیار قوی، خودرو را منفجر کرد و همه سرکرده های جبهه النصره، درجا کشته شدند.

یک منبع بومی به وبگاه "المدن" گفت: سرنشینان این وانت، هفت تن بودند که شماری از آنان جلو و شماری نیز در عقب وانت نشسته بودند و همگی در این انفجار بزرگ کشته شدند.

داده های اطلاعاتی حاکی از آن است که یک گروه اطلاعاتی بزرگ، مجری این عملیات بوده است. 

به گزارش العالم، افراد این گروه، هدف را به دقت می شناختند و مسیر حرکت او را به دقت پیگیری کرده بودند و خروج و ورود او را زیر نظر داشتند و حتی می دانستند که بدون همراهان و محافظان همیشگی سوار خودروی وانت شده است. این موضوع نشان می دهد گروه اطلاعاتی مزبور تا داخلی ترین لایه های امنیتی و محرمانۀ جبهه النصره نفوذ کرده است، لایه های امنیتی که به ویژه در محافظت از سرکرده ها، تدابیری بسیار سخت و غیرقابل نفوذ دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین