کد خبر: ۳۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

دومین قهرمانی شیلی در کوپا آمه‌ریکا/ حسرت مسی+تصاویر

تیم ملی شیلی برای دومین بار پیاپی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، بامداد امروز بین تیم‌های ملی شیلی و آرژانتین در ورزشگاه نیوجرسی آمریکا برگزار شد.

دو تیم در پایان 90 دقیقه وقت‌های قانونی و 30 دقیقه وقت اضافه موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا در پایان ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان باشد.

در این دیدار پربرخورد شدت درگیری بین بازیکنان به حدی بود که داور بازی مجبور شد 8 بار از کارت زرد و 2 بار از کارت قرمز خود استفاده کند. مارسلو دیاز بازیکن شیلی در دقیقه 29 و مارکوس روخو مدافع آلبی سلسته در دقیقه 43 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند تا دو تیم دقایق زیادی را با 10 بازیکن بازی کنند. 

در ضربات پنالتی اما لیونل مسی که پیش از این با زدن 5 گل و ارسال 4 پاس گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان جام بود، پنالتی خود را خراب کرد تا یک بار دیگر رویای قهرمانی با آرژانتین در یک تورنمنت معتبر را بر باد رفته ببیند. 

به گزارش ایسنا،پنالتی اول هر دو تیم بوسیله ویدال و مسی از دست رفت. بعد از آن کاستیو و آرانگوئیز برای شیلی و ماسکرانو و آگوئرو برای آرژانتین پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند اما لوکاس بیلیا پنالتی چهارم یاران مسی را خراب کرد تا با ضربه سیلوا شیلی در ضربات پنالتی 4-2 پیروز شود و برای دومین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این سومین فینال پی‌درپی آرژانتین و مسی است که در آن شکست خورده و به نایب قهرمانی می‌رسند. آنها در فینال جام جهانی 2014 به آلمان باختند و فینال کوپا آمه‌ریکا 2015 را نیز به همین شیلی واگذار کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین