کد خبر: ۳۷۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۰۶

جلالي سرمربي قندي يزد شد

آفتاب‌‌نیوز : در اين سفر جلالي مذاكرات متعددي را با مسئولين شهيد قندي برگزار كرد كه پس از قبول شرايط اين مربي توسط مسئولين اين باشگاه ،سرمربي اسبق تيم صبا باتري هدايت اين تيم يزدي را بر عهده گرفت.
جلالي سپس قرارداد رسمي خود را با باشگاه شهيد قندي يزد امضا کرد و ساعت 15 بعدازظهر امروز به همراه عبدارضا دستا در محل تمرين اين تيم حاضر شد.
گفتني است که مراسم معارفه رسمي مجيد جلالي فردا صبح 30/11 در محل تمرين تيم شهيد قندي يزد صورت مي گيرد.
گفته شده است که در جلسه مذاکره بين جلالي و هيات مديره قندي از جمله شرايطي که مجيد جلالي تاکيد بسيار زيادي بر آن داشته است باز گرداندن انگيزه روحي و رواني به بازيکنان تيم و پرداخت کليه حقوق، مزايا و پاداش هاي معوقه بازيکنان و کادر فني اين تيم است.
بنابراين در ديدار اين هفته شهيد قندي يزد در مقابل سايپا مجيد جلالي به عنوان سرمربي هدايت اين تيم را بر عهده خواهد داشت.
شايان ذکر است، که مجيد جلالي از حضور گده آلماني سرمربي سابق قندي به عنوان مربي در کادر فني اين تيم و ادامه همکاري وي با باشگاه استقبال کرده است ولي در اين خصوص هنوز يورگن گده نظر خود را براي ادامه همکاري به عنوان مربي به مديرعامل و هيات مديره اعلام نکرده است.
در اين مورد گفته شده است وي حداکثر تا فردا صبح همکاري يا عدم همکاري خود با باشگاه را به عنوان مربي در کنار مجيد جلالي به عنوان سرمربي اعلام خواهد کرد.
لازم بذكر است عبدارضا دستا مدير عامل شهيد قندي يزد در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) امضا قرارداد مجيد جلالي با اين باشگاه و قبول پست سرمربيگري اين تيم را تائيد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین