کد خبر: ۳۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

تلاش آتیلا پسیانی برای آباد کردن یک مخروبه

آتیلا پسیانی به دنبال یافتن زمین مخروبه‌ای است تا آن را آباد و به مکانی برای اجرای تئاتر تبدیل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون به ایسنا گفت:  مدتی است در تلاش هستم مکان مخروبه‌ای را پیدا و  آن را به یک سالن تئاتری تبدیل تلاش آتیلا پسیانی برای آباد کردن یک مخروبهکنم تا بتوانیم بعضی از پروژه‌های بداهه گروه تئاتر «بازی» را در آن به صحنه ببریم. مشکلی ندارم که هر زمینی مالکی دارد اما به دنبال جایی هستم که اصلا مدعی نداشته باشد.

وی یادآور شد: پیش از این سالن‌های «سایه» و «کارگاه نمایش» مجموعه تئاتر شهر را راه‌اندازی کردم همچنان که «خانه نمایش» اداره تئاتر را هم راه‌ انداختم. راه‌اندازی دو سوله متروکه در کنار خانه هنرمندان هم ازجمله کارهای من بود که بعدا به تماشاخانه ایرانشهر تبدیل شد اما جالب است هر زمان که این سالن‌ها آباد شدند، آنها را از ما گرفتند و خودمان برای اجرای تئاتر در این سالن‌ها با محدودیت روبرو شدیم. با این حال خوشحالم که سالن‌های تازه‌ای به مجموعه‌های تئاتری تهران اضافه شد.

سرپرست گروه تئاتر «بازی» در ادامه درباره فعالیت‌های تازه‌اش توضیح داد: قرار است نمایش «دیابولیک: رومئو ژولیت» را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم. این نمایش دی ماه به صحنه خواهد رفت و علاوه بر اعضای گروه تئاتر «بازی»، چهار بازیگر مهمان نیز خواهیم داشت.

پسیانی همچنین از اجرای نمایش «وضعیت صفر» به عنوان دیگر فعالیت خود در تئاتر یاد کرد و افزود: سال گذشته این نمایش را در هفته فرهنگی تئاتر لهستان و همین طور جشنواره تئاتر فجر اجرا کردم و برای اجرای عمومی آن با سالن «کنش معاصر» وارد مذاکره شده‌ام که اگر مشکلی پیش نیاید، شهریور یا مهر ماه امسال این نمایش را نیز به صحنه می‌برم.

این بازیگر که این روزها مشغول بازی در سریال «آرام‌ می‌گیریم» کار روح‌الله سهرابی است، درباره فعالیت‌های تصویری خود نیز گفت: برای چند پروژه سینمایی و تلویزیونی صحبت‌های ابتدایی انجام شده اما هنوز هیچ کدام از آنها قطعی نشده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین