کد خبر: ۳۷۸۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

گزارش ویژه از انتقال شهباززاده به ترکیه +عکس

پس از ثبت قرارداد طارمی و رضاییان با ریزه اسپور ترکیه حالا سجاد شهباززاده هم ساز جدایی کوک کرده و به دنبال حضور در لیگ ترکیه است.
آفتاب‌‌نیوز :
انتقال مهاجم اول استقلال در دو فصل گذشته به  سوپر لیگ ترکیه تا چه حد جدی است و پشت پرده این انتقال کیست؟ سئوالاتی است که ذهن بسیاری از طرفداران و فوتبالدوستان ایرانی را به خود معطوف کرده است. این که چرا ستاره های ایران راه ترکیه را برخلاف سال های گذشته که راهی آن سوی آب های خلیج فارس می شدند، هم سئوال دیگری بود که جواب تمام این سئوالات می توانست پرده از رازهای این انتقالات بردارد.

البته مسیر انتقال شهباززاده به ترکیه مسیری کاملاً متفاوت از انتقال ستاره های ملی پوش پرسپولیسی هاست چون پروسه حضور سجاد در سوپر لیگ ترکیه پیش از طارمی و رضائیان کلید خورده بود. مهاجم استقلال که تحت قرارداد شرکت "kts sports management” ترکیه است به زودی توسط این شرکت راهی سوپر لیگ این کشور خواهد شد ، اتفاقی که یک هفته قبل توسط مدیر برنامه های ترک سجاد تولگاهان توگلو در مصاحبه با سایت "haberler” اعلام شده بود.
 
به گزارش یازده نیوز، توگلو که سابقه فعالیت برای شرکت kts در فوتبال ایران را دارد در این مصاحبه از علاقه اش به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال ایران به لیگ ترکیه گفته بود. مدیربرنامه سرشناس ترک آخرین بار ۳۱ فروردین ماه با حضور در تهران قراردادش با شهباززاده را تمدید و در کنار او بابک حاتمی بازیکن سابق پرسپولیس و حامد شیری بازیکن سایپا را نیز تحت قرارداد خود درآورد و از همان زمان پروسه حضور شهباززاده در سوپر لیگ ترکیه کلید خورد و حالا خبر می رسد که این پروسه نهایی شده است.

گزارش ویژه از انتقال شهباززاده به ترکیه +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
1
اینا که فوتبالیست نیستن اگه یه ذره یا یه جو معرفت داشتن نمک خورده نمکدان نمیشکستن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین