پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۳۷۸۵۰۰
۱۴:۵۹
۱۳۹۵/۰۴/۱۰

قرارداد آقایی و محرمی با پرسپولیس ثبت شد

حامد آقایی 3 سال و صادق محرمی 2 سال با پرسپولیس قرارداد بستند.
۱۴:۵۹
۱۳۹۵/۰۴/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،
به گزارش ایسنا، حامد آقایی و صادق محرمی بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادهای خود را به مدت سه و دو سال با سرخپوشان پایتخت به ثبت رساندند.

آنتونیو گولچ و علیرضا بیرانوند هم امروز (پنج‌شنبه) برای ثبت قراردادشان با پرسپولیس به هیات فوتبال استان تهران می‌روند.


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha