کد خبر: ۳۷۸۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

درخواست پله از مسی

اسطوره فوتبال برزیل از لیونل مسی خواست تا خداحافظی از بازی‌های ملی را فراموش کند و احساسی تصمیم نگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
لیونل مسی برای دومین سال پیاپی با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین به فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا راه پیدا کرد، اما با ضربات پنالتی برابر درخواست پله از مسیشیلی تن به شکست داد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مسی بعد از ناکامی در دیدار برابر شیلی آن‌قدر ناراحت و زیر فشار بود که تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

این تصمیم مسی بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت و بسیاری از این ستاره بزرگ خواستند تا از تصمیم خود صرف نظر کند. پله، اسطوره فوتبال برزیل از کسانی است که مخالف خداحافظی مسی از بازی‌های ملی است و از این بازیکن خواست که به فوتبل خود در آلبی سلسته ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، او گفت: بدون شک مسی بهترین بازیکن جهان در 10 سال اخیر بوده است. او بازیکن بسیار بزرگی است و باید به بازی‌های ملی ادامه دهد. از دست دادن ضربات پنالتی برای بازیکنان بزرگ هم اتفاق می‌افتد و نباید مسی به این خاطر احساس گناه و ناکامی کند.

مروارید سیاه فوتبال برزیل ادامه داد: طبیعی است که مسی به خاطر ناکامی با آرژانتین ناراحت باشد و احساس ناکامی و ناامیدی کند، اما نباید او احساسی تصمیم گیری کند. او باید کمی فکر کند و تصمیم خداحافظی از بازی‌های ملی را فراموش کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین