کد خبر: ۳۷۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

خرداد پرحادثه در سمنان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: خرداد ماه سال جاری 41 مورد آتش‌سوزی و 77 مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان بوقوع پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
آتش‌پاد سوم سعید اسمعیل‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین ماه سال 95 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان حدودا به 2800 تماس که با سامانه 125 حاصل شده، پاسخ داده است.

وی با بیان اینکه این میزان تماس با مجموع 1990 دقیقه عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات معادل 82.91 ساعت عملیات امدادی بوده خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در مجموع این حوادث با میانگین سه دقیقه و 54ثانیه زمان حضور در صحنه حوادث به کار خود پایان داده است.

وی اظهار داشت: آتش نشانان 41 مورد حوادث آتش سوزی را در این ماه پوشش دادند که مهم‌ترین علل وقوع حریق‌های رخ داده به ترتیب شامل: بی‌احتیاطی، اتصالی برق ، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، نقص فنی خودرو و ... بوده که از این میزان بیشترین تعداد آن به معابر ساختمان‌های متروکه و فضای سبز اختصاص داشته است.

اسمعیل‌پور خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی شهرستان سمنان در این ماه در 77 مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی)، تصادف و واژگونی خودرو ، آبگرفتگی منازل و معابر، گرفتن حیوانات موذی (مار، گربه ، زنبور و...) و آسانسور شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی و از خطرات ناشی از این حوادث ممانعت کرده‌اند.

خرداد پرحادثه در سمنان

به گزارش ایسنا، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به بیشترین فراوانی حوادث در مرکز استان یادآوری کرد: بیشترین آمار حوادث نیز مربوط به محبوس شدن در آسانسور و گرفتن حیوانات موذی (مار- زنبور و ...) بوده است .

وی تعداد نجات یافتگان در این عملیات‌ها را 77 مرد و زن اعلام کرد و گفت: تعداد چهار مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی‌های عملیاتی به خوبی پوشش و امداد رسانی شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین