کد خبر: ۳۷۹۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مشاور رئیس سازمان مدیریت:

تاکنون 54 درصد مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری عملیاتی شده است

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: 54 درصد از مصوبات سفرهای کاروان تدبیر و امید به استان های کشور تاکنون اجرایی شده است و امیدواریم بقیه مصوبات نیز با برنامه ریزی های منسجم تا پایان کار دولت یازدهم تکمیل شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، علی اکبرحاج محمدی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن غدیر استانداری سمنان با مقایسه میزان اعتبار درنظر گرفته شده و تخصیص یافته در دولت یازدهم و دولت گذشته، گفت: در دولت های نهم و دهم فقط 66 هزار میلیارد ریال از مصوبات 211 هزار میلیارد ریالی سفرهای استانی دولت عملیاتی شد که این رقم 36 درصد از کل مصوبات هیات دولت به شمار می رفت.

وی در بخش دیگری اظهار داشت : بیش از 100 هزار میلیارد ریال از بودجه سال 95 برای بخش عمرانی و نوسازی کشور لحاظ شده است که امید است با هماهنگی منسجم بین دستگاه ها ، کشور را در مسیر رشد و توسعه هدایت کند.
وی خاطرنشان کرد : شاخص تخصیص اعتبار در سفرهای استانی، جمعیت است که اگر این شاخص برای استان سمنان در نظر گرفته می‌شد، کمتر از 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مصوب می شد که با تلاش مسئولان ، این عدد به بیش از 9 هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: 12 میلیارد ریال برای نوسازی و انتقال برق از منابع داخلی برای استان سمنان در بودجه سال 95 مصوب شده است که امیدواریم با پیگیری های مدیران دولتی در استان، این رقم تخصیص یابد.
حاج محمدی با اشاره به طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان یادآور شد : انتقال آب از خزر به این استان در دستور کار هیات دولت قرار دارد و این طرح مهم ملی با برنامه ریزی های منسجم به زودی عملیاتی خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد : بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای هدایت و نوسازی شبکه های آبرسانی استان سمنان در نظر گرفته شده است که به رفع کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی کمک کند.
پنج هزار و 460 میلیارد ریال از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان سمنان در سال 95 تخصیص می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در 31 فروردین 95 در قالب بیست وششمین سفر استانی به سمنان سفر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین