کد خبر: ۳۷۹۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

واکنش محمد هاشمی به تحریف سخنانش

محمد هاشمی گفت: برخی از رسانه‌ها اقدام به بخش گزینشی منسوب به اینجانب نمودند. نظیر حقوق شهردار تهران، تعیین درصد و یا عباراتی همچون پاتک مخالفان به دولت و .... که متأسفانه تمامی آنها بافته رسانه‌های انتشار‌دهنده است و ربطی به مصاحبه اینجانب در آن تاریخ ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- در پی تحریف بخشی از مصاحبه محمد هاشمی با روزنامه آرمان مورخ 12/4/95 در مورد حقوق‌های غیرمتعارف در برخی روزنامه‌ها، سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی ایشان با صدور بیانیه‌ای، توضیحاتی را در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی ارائه داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در این بیانیه آمده است: در پی انتشار گفت‌وگوی اینجانب با روزنامه آرمان که روز شنبه مورخ 12/4/95 در خصوص پاره‌ای از مسایل روز از جمله حقوق‌های غیرمتعارف منتشر گردید، متأسفانه برخی از رسانه‌ها و سایت‌های مجازی و غیر مجازی و حتی زیرنویس شبکه خبر صداوسیما (شنبه دوازدهم تیرماه) اقدام به بخش گزینشی و جملات کوتاه یا مطالبی خلاف واقع منسوب به اینجانب نمودند. نظیر حقوق شهردار تهران، تعیین درصد و یا عباراتی همچون پاتک مخالفان به دولت و .... که متأسفانه تمامی آنها بافته رسانه‌های انتشار دهنده است و ربطی به مصاحبه اینجانب در آن تاریخ ندارد.

شایان ذکر است که متن کامل مصاحبه اینجانب با روزنامه آرمان مورخ 12/4/95 موجود است و کسانی که مایل به دانستن اصل مطالب مصاحبه هستند، می‌توانند به این روزنامه مراجعه کنند.

محمد هاشمی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین