کد خبر: ۳۷۹۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

گمانه زنی‎ها درباره مجری جدید برنامه تخت گاز +تصاویر

با اعلام استعفای "کریس اوانز،" مجری برنامه تخت گاز، شایعات زیادی درمورد جانشین بعدی وی مطرح شده است.
آفتاب‌‌نیوز : با برکناری "جرمی کلارکسون،" مجری پیشین برنامه تخت گاز، مدیران شبکه بی بی سی نام "کریس اوانز" را به عنوان مجری جدید این برنامه اعلام کردند؛ اما فقط با گذشت یک فصل از ضبط سری جدید برنامه، اوانز خبر استعفای خود را رسما اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش  ای بی سی نیوز؛ برنامه تخت گاز در زمان اجرای "جرمی کلارکسون" و تیم همراه او شامل "جیمز مِی" و "ریچارد هموند" هرهفته 350 میلیون بیننده در 170 کشور جهان داشت؛ اما با کنار رفتن تیم "کلارکسون" و باوجود تلاش‌های بسیار "کریس اوانز" تعداد بینندگان هفتگی برنامه تخت گاز به 1.9 میلیون نفر کاهش یافت. با وجود آنکه اوانز قراردادی سه ساله با بی بی سی امضا کرده بود، فقط یک فصل از سری جدید تخت گاز را اجرا کرد که شامل 6 قسمت می‌شود.
 
گمانه زنی‎ها درباره مجری جدید برنامه تخت گاز +تصاویر
 
با اعلام استعفای اوانز، برخی پیشنهاد بازگشت تیم "کلارکسون" را مطرح کرده‌اند؛ اما این موضوع در عمل غیرممکن است. نام‌هایی مانند "مت لوبلان" آمریکایی، "سابین اشمیتز" آلمانی، "ادی جوردن" ایرلندی و "کریس هریس" انگلیسی به عنوان نامزدهای جایگزینی اوانز در برنامه تخت گاز مطرح شده است؛ اما هنوز نام هیچیک از سوی مقامات شبکه تایید نشده است.

گمانه زنی‎ها درباره مجری جدید برنامه تخت گاز +تصاویر
 
برخی خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که مذاکرات با "مت لوبلان" آغاز شده است و درصورت به نتیجه رسیدن گفتگوها وی کار خود را به عنوان مجری برنامه تخت گاز آغاز می‌کند.
 
گمانه زنی‎ها درباره مجری جدید برنامه تخت گاز +تصاویر
 
برخی از کاربران اینترنتی، بحران سیاسی بوجود آمده در انگلیس را به دلیل رای مثبت به طرح "برکسیت" به رفتن مجریان تخت گاز تشبیه کرده‌اند. در تصاویر فتوشاپ شده از سوی کاربران، استعفای "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، درخواست برای اعلام کناره‌گیری "نایجل فراژ،" رئیس حزب استقلال پادشاهی این کشور، و پایان دوران کار "بوریس جانسون،" در شهرداری لندن، به اوضاع برنامه تخت گاز ربط داده شده است.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین