کد خبر: ۳۷۹۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

انتقاد مرجعیت عراق از نبود امنیت در کشور

نماینده مرجع عالی قدر شیعیان در عراق در پی انفجار انتحاری در کراده در بغداد از بی امنیتی‌ها در این کشور انتقاد کرد و مجددا از دولت خواست تا مسئولان فاسد در کشور را تحت تعقیب و پیگرد قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 احمد الصافی، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان در عراق در سخنانی در مقابل جمعی از مردم در مکان وقوع انفجار کراده تصریح کرد: دولت باید قاطعانه برخورد کند، نه این که شاهد ناامنی باشد و یکی از آنها مسئولیت را برعهده دیگری بیندازد. برخی گوش‌هایشان را بسته‌اند. ما بارها درخواست به گوش آنها رساندیم تا اینکه اوضاع به این ناامنی رسید.

وی افزود: دولت باید همین امروز و بدون تاخیر باید به مجازات تمامی کسانی که کوتاهی کرده‌اند و پیگرد تمامی فاسدان بپردازد و به کمیته‌های تحقیقات جدیت بخشد. فساد آفت بزرگی است که ما را به اینجا رسانده‌ است، ما چندین بار گفتیم که با مشت آهنین با فاسدان برخورد کنید، اما آنها این کار را نکردند و در حال حاضر باید نسبت به وسعت مشکل آگاه باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق،از سوی دیگر، احمد الصافی از دولت عراق خواست تا قانون عادلانه‌ای را در حق عاملان انفجار انتحاری در منطقه کراده در مرکز بغداد اجرا کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین