کد خبر: ۳۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

تابستان امسال در تهران قطعی آب نداریم

درست است که تدابیر لازم برای تامین آب پایتخت اندیشیده شده، اما لازم است که همه مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را وظیفه اصلی خود بدانند.
آفتاب‌‌نیوز :
فصل گرما میزان مصرف آب را افزایش داده، اما با این وجود مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران وعده تابستانی بدون قطعی آب را داده است.

به گزارش ایسنا، محمد پرورش  مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران  در خصوص وضعیت سه ماه آینده در حوزه منابع آبی استان تهران اظهار کرد: تولید آب با توجه به وضعیت سدها مشکلی ندارد، اما در مورد مصرف مردم باید دقت بیشتری را داشته باشند.

وی با بیان این‌که هیچ‌گونه مشکلی در تامین آب استان تهران نیست، گفت: فقط ممکن است به علت افزایش مصرف شبکه جوابگو نباشد و شاهد افت فشار در برخی از مناطق باشیم. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تابستان سال جاری هیچ‌گونه جیره‌بندی و قطعی آب نخواهیم داشت.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که پیک مصرف تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در این زمان میزان مصرف آب ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، اما اگر مردم دقت لازم را داشته باشند مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به بحرانی بودن شرایط آب در کشور گفت: درست است که تدابیر لازم برای تامین آب پایتخت اندیشیده شده، اما لازم است که همه مردم صرفه‌جویی در مصرف آب را وظیفه اصلی خود بدانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین