کد خبر: ۳۸۰۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

پرویز تناولی: هنوز دلیل ممنوع‌الخروجی‌ام را نمی‌دانم

تناولی درباره علت ممنوع‌الخروجی‌اش گفت: پس از یک هفته مراجعه مکرر به اداره گذرنامه، گفتند؛ باید به دادگاه فرهنگ و رسانه مراجعه کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز تناولی‌ با بیان اینکه هنوز هم علت ممنوع‌الخروجی‌اش از کشور مشخص نشده‌ است به خبرنگار ایلنا گفت: در هفته گذشته چندین بار به پرویز تناولی: هنوز دلیل ممنوع‌الخروجی‌ام را نمی‌دانماداره گذرنامه مراجعه کردم. این دوستان در ابتدا اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند اما پس از گذشت یک هفته بالاخره گفتند باید به دادگاه فرهنگ و رسانه مراجعه کنم.

او ادامه داد: امروز به دادگاه فرهنگ و رسانه مراجعه کردم اما متاسفانه بازرس پرونده حضور نداشت و باز هم متوجه علت ممنوع‌الخروجی‌ام نشدم.

این هنرمند افزود: کتاب‌ها زیادی را به چاپ رساندم و در مصاحبه‌ها و کارهای رسانه‌ای متعددی شرکت داشتم اما نمی‌دانم برای کدامیک از آن‌ها با این مشکل مواجه شده‌ام.

تناولی درباره پیگیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه‌ هنرهای معاصر پیرامون این موضوع گفت: آقای ملانوروزی (مدیرکل هنرهای تجسمی) از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول رسیدگی به این موضوع شده است اما هنوز پاسخ مشخصی به من نداده‌اند.

او درباره واکنش برگزارکنندگان همایش و بزرگداشت پرویز تناولی و رونمایی از کتاب تصویر زنان اروپایی در خانه‌های ایرانی که قرار بود در انگلستان برگزار شود؛ توضیح‌ داد: من سخنران اصلی آن همایش بودم اما نتوانستم در آن‌جا حضور پیدا کنم و مسئولان آن‌جا نیز بسیار اظهار تاسف کردند از اتفاقی که رخ‌ داد. این برنامه بدون اجرای بخش اصلی که شامل سخنرانی من و رونمایی از کتابم بود، برگزار شد.

پرویز تناولی (نقاش و مجسمه‌ساز کشورمان) به منظور شرکت در بزرگداشتی که برای وی در موزه بریتانیا برگزار شده بود و رونمایی از کتاب اخیرش که «تصویر زنان اروپایی در خانه‌های ایرانی» نام دارد و در انگلستان به چاپ رسیده؛ قرار بود ساعت ۳ بامداد روز شنبه (۱۲ تیرماه) ایران را به مقصد لندن ترک کند اما در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) از خروج او از کشور ممانعت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
3
واقعادرقرن بیست ویکم بامردم اینطوررفتارمیکنند؟
من یک فردعادی ومدیریک شرکت هستم سال 85 یکسال بعدازفوت مادرم بودکه تصمیم گرفتم پدر 84 ساله ام رابه مکه ببرم فکرکنیداول ایشان کارپاسپورتش انجام شدوازکنترل خارج شدمن رفتم جلوپلیس چندبارزدبه کامپیوتروگفت شماممنوع الخروجی فکرکنیدپدرمسن عبورکرده میگم برای چی میگه من نمیدونم بالاخره رییسشان آمدونمیدونم سفرزیارتی بودیابخاطرکهولت سن پدرم خلاصه اجازه دادندووقتی برگشتم وپیگیرشدم گفتند13 میلیون بدهی مالیاتی داری میگم خوب شرکت که آدرس داره میتونیدنامه بدهیدکه ممنوع الخروجی .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین