کد خبر: ۳۸۰۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

جدیدترین تصمیمات برای آیین بدرقه کیارستمی

پرویز پرستویی اجرای آیین بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی را برعهده دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
رخشان بنی‌اعتماد درباره‌ی آخرین تصمیمات "ستاد برگزاری آیین بدرقه و ادای احترام به عباس کیارستمی" درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری برنامه‌ای که قرار است فردا 20 تیر ماه از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود در پاسخ به ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: جلسه‌ای عصر امروز 19 تیر ماه در خانه سینما برگزار و همچنین قرار شد، عده‌ای از چهره‌های شاخص فرهنگی،هنری در این برنامه که زمان آن یک ساعت پیش‌بینی شده است،صحبت کنند.

سخنگوی ستادی که طی چند روز اخیر در خانه سینما تشکیل شده در پاسخ به اینکه آیا مراسمی خاصی در لواسان برای تدفین پیش بینی شده است، توضیح داد:به دلیل محدودیت مکانی آرامستان واقع در لواسان، این مراسم بصورت خصوصی و صرفا توسط خانواده، تعدادی از وابستگان نزدیک انجام خواهد شد.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا دعوت اخیر هنرمندان از مردم، برای حضور در آیین بدرقه به برنامه‌ی مقابل کانون منحصر است؟ پاسخ داد: بله، این دعوت منحصر به مراسم پیش بینی شده فردا 8:30 صبح مقابل کانون واقع در خیابان حجاب است.

بنی‌اعتماد همچنین درباره‌ی برنامه‌های دیگر اهالی سینما برای بزرگداشت عباس کیارستمی،گفت: طبیعتا مراسم‌ دیگری توسط خانه سینما و اهالی سینما برگزار خواهد شد که در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهد شد و کار این ستاد که هدف از تشکیل آن، برگزاری مراسمی در شان عباس کیارستمی بود با برگزاری مراسم بدرقه به پایان می‌رسد.

این هنرمند در پایان از مردم خواست برای حفظ شان و حرمت عباس کیارستمی با برگزار کنندگان برنامه‌ی فردا همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، عباس کیارستمی خالق «خانه دوست کجاست؟» 14 تیر ماه از دنیا رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین