کد خبر: ۳۸۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

تویوتا اول شد؛ کیا و ب.ام.و در رده‌های بعد

اقتصادنیوز تازه ترین تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بر اساس تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت‌هایی همچون اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره در ایران و پرشیا‌خودرو، نمایندگی رسمی ب.ام.و، مقام نخست را به دست آورد.

 با تحقیقات و بررسی‌هایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال 1394 صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت‌های عرضه کننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.

پیش از این ایرتویا در دوره‌های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری‌های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه‌کنندگان حفظ کند.


شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
شرکت ایرتویا غیر از دوز و کلک و بدنامی هیچ چیز دیگه ای انجام نمیده، متاسفانه سازمان های نظارت کننده فرصت نمیکنند تا از اقدامات خلاف قانون و سوء استفاده های مکرر این شرکت بدنام مطلع گردیده و برخورد قاطع با این شرکت بکنند.
حسین مبارکی
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
سلام لطفا به اطلاع مدیر محترم ایر تویوتا برسانید لطفا ازلوازم اورجینال برای تعویض وتعمیر استفاده کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین