کد خبر: ۳۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
نامادری فرمان داد پسر پدر را کشت

دسیسه شوم پسر و نامادری برای جنایت خانوادگی

پسر 17 ساله که با تحریک‌های نامادری طمعکارش پدر خود را به قتل رسانده بود، در یک‌قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه ایران: پسر 17 ساله که با تحریک‌های نامادری طمعکارش پدر خود را به قتل رسانده بود، در یک‌قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.
 
راز این جنایت زمانی فاش شد که پسر ناخلف با جسد پدرش که در صندوق عقب خودرو بود به یک تعمیرگاه رفت اما کارگران با مشاهده جسد مقتول، پلیس را باخبر کردند.
صبح دیروز مسعود - 17 ساله - در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شد.
 
وی در تشریح ماجرا گفت: وقتی مادرم فوت کرد، پدرم که پیمانکار بود و وضع مالی خوبی داشت، با زنی به نام مریم ازدواج کرد. از همان موقع نیز توجه و محبت پدرم به من کم شد. او همیشه با من مشاجره می‌کرد و کتکم می‌زد، به همین خاطر کینه‌اش را به دل داشتم تا اینکه نامادری‌ام که معتاد به ماده مخدر شیشه بود به من محبت کرد. بعد هم پیشنهاد مصرف شیشه به من داد. ضمن اینکه همیشه می‌گفت اگر پدرت را بکشی راحت می‌شوی و اموال زیادی به تو می‌رسد. او مدام مرا تحریک می‌کرد که پدرم را به قتل برسانم.
 
دو ماه گذشت و من سرانجام وسوسه شدم و با همکاری مریم نقشه شوم قتل پدرم را کشیدم. او از من خواست چند قرص خواب‌آور بخرم. یک روز که پدر از سر کار آمد، قرص‌ها را داخل شربتش ریخت اما انگار قرار نبود آن روز نقشه ما اجرایی شود.
 
دفعه بعد قرص‌ها را داخل قلیان پدرم گذاشتم اما این‌بار هم نقشه عملی نشد تا اینکه دفعه سوم 10 قرص داخل غذایش ریختم و دو ساعت بعد وقتی داشت بیهوش می‌شد انگار فهمید که چه فکر شومی درباره‌اش داریم. به همین خاطر سعی داشت مقاومت کند اما نتوانست و من با چند ضربه به سرش او را به قتل رساندم.حدود یک ساعتی جسد پدرم در خانه ماند. در حالی که خیلی ترسیده بودم مریم دفترچه‌ای آورد و اثر انگشت پدرم را گرفتیم. سپس جسد را که خیلی سنگین بود، داخل صندوق عقب «زانتیا»ی خودش جا دادم و از خانه خارج شدم. دنبال جایی می‌گشتم تا جسد را دفن کنم. چند ساعتی در اطراف شهر پرسه می‌زدم که ناگهان خودرو خراب شد و مجبور شدم به یک تعمیرگاه بروم، اما نمی‌دانم چه شد که از خستگی خوابم برد. دقایقی بعد با صدای کارگران تعمیرگاه که جسدم پدرم را در صندوق عقب پیدا کرده بودند، بیدار شدم و آنها مرا به پلیس تحویل دادند.
 
در ادامه جلسه دادگاه مریم به قضات گفت: همسرم محمد دائم با من مشاجره داشت که بیشتر مشکلاتمان هم به خاطر مصرف «شیشه» بود...
 
محمد پیمانکار بود و اوضاع مالی خوبی داشت اما وسوسه تصاحب پول و اموالش مرا وادار کرد این نقشه شوم را طراحی کنم!در ادامه محاکمه نیز پدر و مادر مقتول برای نوه‌شان از دادگاه درخواست قصاص کردند. آنها همچنین برای عروسشان نیز درخواست مجازات قانونی کردند. قرار است حکم عاملان جنایت بزودی صادر شود.
 
هشدار قاضی جنایی به خانواده‌ها
 
قاضی اصغر عبداللهی نیز درباره مصرف مخدرهای صنعتی و شیشه‌ای که بسیار خطرناک است، به خبرنگار «ایران» گفت: متأسفانه یکی از آسیب‌های جدی این مخدر مرگ‌آور وقوع جنایت‌های اسفناک است که متأسفانه با افزایش مصرف آن شاهد افزایش وقوع جرایم در این زمینه هستیم.وی به خانواده‌ها هشدار داد همواره مراقب فرزندانشان باشند و در صورت مشاهده این موضوع از مشاوران مربوطه راهنمایی بگیرند تا شاهد وقوع چنین جنایت‌های تلخ و هولناکی نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین