کد خبر: ۳۸۱۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

خواستگار قلابی در دام پلیس فتا

ریيس پليس فتا كرمان گفت: فردي كه در فضاي مجازي خود را پزشك معرفي و 60 ميليون ريال از يك خانم با وعده ازدواج كلاهبرداري كرده بود، شناسايي شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سرهنگ کامبيز اسماعيلي در تشریح این خبر گفت: در پي مراجعه فردي مبني بر كلاهبرداري 60 ميليون ريالي از وي در اينترنت پرونده اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود بيان داشت كه در سايت همسريابي با فردي كه خود را يك پزشك معروف معرفي كرده بود آشنا شده و پس از گفت و گو هاي چند روزه آقاي دكتر از وي خواستگاري كرده بود.

اسماعيلي بيان کرد: در ادامه شاكي در مورد وي تحقيقات را آغاز مي كند و مشخص مي شود كه چنين پزشكي با اين مشخصات وجود دارد؛ بنابراين شاكي ادامه تحقيقات را متوقف و خيالش از اين بابت راحت مي شود غافل از اين كه شايد هويت فرد جعلي باشد.

وي اظهار کرد: آقاي پزشك كه حسابي اعتماد اين خانم را به خود جلب كرده بود پس از ارائه وعده ازدواج با ترفند اين كه حسابش مسدود است و براي خريد خانه آينده شان احتياج به مبلغ 60 ميليون ريال دارد از شاكي اين مبلغ را در خواست مي كند و پس از واريز اين مبلغ ارتباط خود را با قرباني قطع مي كند.

اسماعيلي گفت: كارشناسان پليس فتا با توجه به توان علمي و با استفاده از امكانات فني و پليسي موفق به شناسايي متهم شدند و وي طي احضاريه‌اي به پليس فتا فرا خوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به اين عمل اعتراف كرد.

رئيس پليس فتا كرمان در پايان توصيه كرد: در فضاي مجازي هر فردي به راحتي مي تواند خود را هرگونه كه مي خواهد معرفي كند و شما را فريب دهد؛ بنابراين نبايد به راحتي باور كنيد كه اين فرد همان شخصيتي است كه معرفي مي كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین