کد خبر: ۳۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۵۸

جلالي: قندي يزد در ليگ برتر مي‌ماند

آفتاب‌‌نیوز : وي اظهار داشت: بااين حال، تصور مي‌كنم توانايي‌هاي بازيكنان قندي، بيشتر از اين حرف هاست و مي‌توان باايجاد تغييراتي در نحوه تمرينات، انگيزه آنها را افزايش داد.
وي انگيزه معنوي و شوق به پيشرفت در بازيكنان اين تيم را هدف ديگر خود اعلام كرد و گفت: اگر تيمي در پايين جدول باشد هيچ كس، حتي تماشاگران نيز آن را متعلق به خود نمي‌دانند.
جلالي اضافه كرد: انگيزش‌هاي مادي نيز مطرح است كه حل آن بر عهده باشگاه مي‌باشد. اين مربي سرشناس فوتبال كشور اظهارداشت: مسوولان اين باشگاه قول داده‌اند چهارشنبه هفته آينده، تمام حق و حقوق بازيكنان را پرداخت كنند و اگر غير از اين بشود، همان چهارشنبه شب به تهران باز خواهم گشت.
وي پذيرش مسووليت مربيگري تيم شهيدقندي را "خطرپذيري" توصيف كرد و گفت: از شش تيم، پيشنهاد داشتم كه آنها را بررسي نمودم اماپذيرش پيشنهاد قندي، پرخطرترين پيشنهاد بود.
سرمربي تيم فوتبال شهيدقندي يزد افزود: يك مربي در مسير تكامل خود بايد شرايط مختلف را تجربه كند تا بتواند با آن توانايي‌هاي خود را محك بزند.
وي اضافه كرد: طي چند سال گذشته با تيم‌هايي كار كرده بودم كه توانمندي قهرماني داشتند و قهرمان هم شدند ولي شكل كار با تيمي مثل قندي كه هدفش ماندن در ليگ برتر مي‌باشد، متفاوت است.
وي گفت: با تمام وجود، عاشق فوتبال هستم و همين عشق است كه ما را به كارهاي سخت وامي‌دارد.
وي نبود هياهو در فوتبال يزد، وجود مردمان مهمان نواز و قدرشناس و مسوولان اين استان را علت ديگر پذيرش مسووليت در تيم‌قندي اعلام‌كرد و گفت: پذيرش اين مسووليت، هرچند پرخطر است اما موفقيت در آن لذت بخش‌تر مي‌باشد.
جلالي در مورد ماندن يا رفتن "يورگن گده" آلماني، سرمربي سابق تيم قندي، اظهار داشت: اصرار داشتم تا وي در كنار تيم باشد امااو معتقد بود با توجه به شرايط پيش آمده، بهتر است به تيم ديگري برود.
وي به شرايط بازي‌هاي آينده اين تيم اشاره نمود و افزود: تيم قندي از ‪۱۲‬ بازي آينده خود، فقط پنج بازي را در يزد برگزار مي‌كند.
به گفته او، در اين پنج بازي حريفاني چون‌استقلال، پيروزي و فولاد خوزستان به مصاف قندي خواهند آمد.
جلالي درمورد انتخاب دستيارانش گفت: گزينه‌هايي مد نظر دارم كه‌پس از قطعي شدن، اعلام خواهم كرد.
وي از تماشاگران يزدي نيز خواست كه با توجه به شرايط سختي كه اين تيم با آن دست به گريبان است، خونسردي خود را حفظ كنند و صبور باشند.
سرمربي تيم فوتبال شهيد قندي يزد با بيان اينكه فوتبال، تحولات و برد و باخت دارد، از هواداران اين تيم خواست قندي را ياري نمايند.
تيم فوتبال شهيد قندي يزد كه پيش از اين و در طول رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر، افرادي چون "منصور پورحيدري" و "يورگن گده" آلماني را در كنار خود داشت، هم اكنون با ‪ ۱۶‬امتياز از ‪ ۱۸‬بازي در رده پانزدهم جدول ليگ برتر قرار دارد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین