پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۳۸۱۳۷۴
۱۴:۴۶
۱۳۹۵/۰۴/۲۳

«اکبر عبدی» همچنان ممنوع‌الملاقات است

اکبر عبدی این روزها بنا به دستور پزشک در خانه به سر می‌برد و همچنان دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.
۱۴:۴۶
۱۳۹۵/۰۴/۲۳
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش باشگاه خبرنگاران داماد اکبر عبدی در خصوص وضعیت جسمانی این روزهای عبدی گفت: آقای عبدی را از شمال پس از گذراندن دوره استراحت به تهران منتقل کردیم. حال جسمانی و روحی‌اش خوب است و خدا را شکر مشکل حادی ندارد.

وی افزود: البته اکبر عبدی بنا بر دستور پزشک فعلا ممنوع‌الملاقات هستند و از خانه بیرون نمی‌روند.

شایان ذکر است؛ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش با عارضه کلیوی دست و پنجه نرم می‌کرد اما خوشبختانه خطر رفع شد و با دستور پزشک مدتی را در شمال ایران جهت استراحت به سر برد. او این روزها به تهران منتقل شده است.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
اکبر عبدی
ارسال پیام
captcha