کد خبر: ۳۸۱۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

اولین‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال

مسابقات لیگ برتر در حالی قرعه کشی شد که در هفته اول مسابقات برخی از اتفاقات برای اولین بار رخ می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
3 اتفاق مهم این عرصه به قرار ذیل است:

1-برای اولین بار در تاریخ مسابقات لیگ کشور تیم های فوتبال فولاد وماشین سازی به مصاف هم خواهند رفت.قبل از این هیچ گاه این 2 تیم در لیگ به مصاف هم نرفته اند.

2-برای اولین بار در تاریخ لیگ کشور علیرضا منصوریان به مصاف نفت خواهد رفت.از دیروز خیلی ها این سوژه را مرور کرده اند که منصوریان با تیم سابق خود بازی میکند اما استقلال ومنصوریان در حالی به مصاف هم می روند که  منصوریان به عنوان یک مربی برای اولین بار به مصاف تیم فوتبال نفت تهران خواهد رفت.

3-پور موسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان ونعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد برای اولین بار به عنوان سرمربی در تاریخ عمر فوتبالشان به عنوان سرمربی در لیگ برتر روی نیمکت تیم های خود خواهند نشست.

4-مردان دیگری هم برای اولین بار با تیم تازه خود به مصاف حریفان میروند.حسین فرکی به عنوان سرمربی سایپا برابر پرسپولیس می ایستد.عبداله ویسی به عنوان سرمربی سپاهان در گام اولش برابر پدیده می ایستد.بازی استقلال ونفت اولین بازی مربیان این تیم برای تیم هایشان است.منصوریان وعلی دایی برای اولین بار تیم خود را هدایت میکنند.وبالاخره مجید جلالی هم برای اولین بار در تیم پیکان مربیگری خواهد کرد.صمد مرفاوی هم برای اولین بار با تیم تازه کار میکند اما او قبلا هم سرمربی تیم صبا بوده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین