کد خبر: ۳۸۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

کدام شرکت هواپیمایی ایران بیشترین تاخیر را دارد؟ + جدول

جدول تاخیرهای شرکت های هواپیمایی ایران اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در خردادماه گذشته در مجموع كل شركت هاي هواپيمايي ايراني  5666 پرواز را انجام داده اند كه از ميان اين تعداد، 2225 پرواز با تاخير انجام شده كه در اين صورت حدود ٤٠ پروازهاي شركت هاي هواپينايي با تاخير انجام شده است.

بيشترين تعداد تاخير در ميان پروازهاي خود شركت ها، به ترتيب  مربوط به ايران ايرتور، ايران اير و هواپيمايي اترك است.

به گزارش عصرایران، از سوي ديگر نسب به كل تاخيرها، هواپيمايي هاي آسمان، ايران اير و آتا به ترتيب بيشترين تعداد تاخير در پرواز را داشته اند.

کدام شرکت هواپیمایی ایران بیشترین تاخیر را دارد؟ + جدول


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا محمدنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
سلام متاسفانه خیلی از پرواز های اینگونه شرایط براشون پیش می یاید که به خاطر زرنگ بازی شرکت هوایی رسانه ای نمی شود بنده در تاریخ 11 اذر 95 ساعت 20:45 از شیراز به مقصد تهران با هوایپمایی اسمان پرواز داشتیم که بعد از اومدن به فرودگاه مسئول مربوطه با وقاحت تمام به ما گفت که پرواز ساعت 1 بامداد انجام می شود و قتی از ایشون پرسیدم چرا این قدر تاخیر دارد گفت پرواز تاخیر ندارد فقط ساعت پرواز و شماره پرواز عوض شده و اون پرواز 20:45 شما کنسل شده . من به ایشان گفتم مگر ممکن است اسم این را تاخیر نگذارید و فقط به خاطر فرار از بد شدن شماره پرواز رو عوض کردن و وقتی ساعت 1 بامداد دوباره اعلام شد اصلا هواپیما نداریم شما رو بفرستیم و ساعت 2 مراجعه کنید . بنده تا ساعت 2 بامداد به همراه خانواده در فرودگاه شیراز که آب معدنی در هیچ مغازه ای موجود نداشت و قیمت سرسام اور غذا و چاپی سر کردیم بدون هیچ پذیرایی از مسئولین پرواز آسمان . ساعت 2 مجددا به اعلام شد هواپیما ساعت 3 میاید . ما ساعت 3 تازه سوار هواپیما شدیم و ساعت 3:30 بامداد بعد از 6:30 تاخیر راه افتاد و نکته فاجعه بار اینجاست که بعد از نشستن در فرودگاه مهراباد در ساعت 4:30 اعلام شد که فرودگاه جای پارک ندارد و باید در هواپیما منتظر بمانید . ما هم تا ساعت 5:45 صبح در هواپیما نشستیم و پرواز بعد از حدود 9 ساعت تاخیر به فرودگاه مهر اباد رسیدیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین