کد خبر: ۳۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

سطح ورزشکاران و امکانات ما در حد مسابقات فرمول 3 یا 4 است

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در اظهارنظری واقع بینانه و شاید تلخ عنوان کرد که ورزشکاران و امکانات اتومبیلرانی ایران در سطح ورود به مسابقات فرمول یک نیست بلکه در سطح مسابقات فرمول 3 یا 4 است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود صیدانلو در پاسخ به این سوال که جریان ورود نمایندگان چند شرکت فرانسوی و آلمانی برای ساخت پیست فرمول یک در ایران به کجا رسید؟ اظهار کرد: صحبت‌هایی با این شرکتها انجام شد که اختلاف نظرهای زیادی داشتیم و پیشنهادات و خواستههای خودمان را گفتیم و قرار شد تا آنها هم بعد از بررسی شرایط نظرشان را برای ادامه همکاری بگویند.

وی افزود: این شرکتها برخی تعهدات از ما خواستهاند و ما هم نقطه نظراتی داشتیم. قرار شده که بحث تعیین موقعیت زمین و برخی موارد مهم دیگر در پیش نویس مفاد قرار بیاید. به هرحال هنوز مشخص نیست که با این شرکتها در زمینه ساخت پیست فرمول یک به نتیجه برسیم. برای انجام این کار باید همه جوانب که بسیار هم مهم است سنجیده شود.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران ایرانی سطح فعالیت در مسابقات فرمول یک را دارند؟ گفت: ما ورزشکاران بسیار مستعدی در این رشته داریم که میتوانند آینده درخشانی داشته باشند اما در حال حاضر باید بگویم نه ورزشکارانمان و نه حتی امکانات ما در حد مساباقت فرمول یک نیست و شاید در حد مسابقات فرمول 3 یا 4 باشد.

وی در مورد استفاده از مربی خارجی در اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: هنوز به جمعبندی نهایی برای استفاده از مربیان خارجی نرسیدهایم و باید بیشتر بررسی کنیم اما اولویت با مربیان داخلی است. تا جایی که علم و توانایی آنها اجازه بدهد از مربیان داخلی استفاده خواهیم کرد.

صیدانلو با تاکید بر اینکه فدراسیون تحت مدیریت او با برنامهریزی جامع به سمت کسب کرسیهای بینالمللی گام برمیدارد گفت: برنامهریزی جامع ما این است که بتوانیم با افرادی شایسته پستهای تاثیرگذار بینالمللی را بدست آوریم. چندین نفر را در این زمینه شناسایی کردهایم و باید رایزنیهایی را با افراد صاحب نفوذ در این زمینه انجام دهیم تا در نهایت بتوانیم پستهای مهمی را کسب کنیم.
وی افزود: در راه رسیدن به این اهداف هر کسی که نیت خیری داشته باشد و بتواند منافع جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون را تامین کند قطعا از وجود او استفاده خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین