کد خبر: ۳۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

هواشناسی: پیش بینی ورود گرد و خاک به مناطق مرکزی ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد وخاک در شرق کشور، از پیش بینی این شرایط برای استان‌های مرکزی کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در روز یکشنبه، نیز وضعیت جوی استان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده‌است. دمای هوا نیز در گرمترین ساعت روز به 37 و در خنک ترین ساعت نیز به 26 درجه بالای صفر می‌رسد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد وخاک در شرق کشور، از پیش بینی این شرایط برای استان‌های مرکزی کشور خبر داد.

احد وظیفه ، ضمن پیش بینی تداوم وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل که گاهی همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود، افزود: در سه روز آینده برای استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و درارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در همین مدت نیز در نیمه شمالی کشور شاهد افزایش دمای نسبی هستیم.

وظیفه همچنین در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان تهران در دو روز آینده نیز گفت: در روز شنبه، این استان شاهد آسمانی صاف خواهد بود. وزش باد نیز برای بعضی ساعات پیش بینی شده است. بیشینه دما در این روز 38 و کمینه آن نیز 26 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه، نیز وضعیت جوی استان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده‌است. دمای هوا نیز در گرمترین ساعت روز به 37 و در خنک ترین ساعت نیز به 26 درجه بالای صفر می‌رسد.
منبع: عصر ایران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین