کد خبر: ۳۸۱۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

اتحادیه فوتبال انگلیس عجله‌ای برای انتخاب سرمربی "سه شیر" ندارد

به نظر می‌رسد از بین استیو بروس و سم آلاردایس یکی به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس انتخاب شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از دیلی میل، روی هاجسون بعد از شکست انگلیس مقابل ایسلند در یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو2016) از سرمربیگری انگلیس کناره گیری کرد و فدراسیون انگلیس از آن زمان بدنبال جانشینی برای اوست. 

اتحادیه با آنکه با یورگن کلینزمن مربی تیم ملی آمریکا هم مذاکره کرده، به نظر می‌رسد به شدت تحت تأثیر فرگوسن و ریچارد بوان رئیس اتحادیه مربیان لیگ قرار گرفته و برای توافق با یک مربی انگلیسی مشتاق‌تر باشد. فرگوسن و بوان هر دو از دوستان نزدیک آلاردایس هستند. سم آلاردایس سرمربی باشگاه ساندرلند که از اردوی تیمش در اتریش جدا شده و به انگلیس بازگشته است، ظاهرا برای مذاکره با "دیوید گیل" نایب رییس اتحادیه فوتبال انگلیس، به خانه وی رفته است.

ساندرلند اعلام کرد که به آلاردایس برای گفت‌وگو با فدراسیون انگلیس اجازه داده، اما از اینکه مذاکرات محرمانه نمانده، ناخشنود است.

با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز عجله ای برای انتخاب سرمربی این تیم ندارد و قصد دارد با بررسی گزینه ها، سرمربی سه شیر را انتخاب کنند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال، ادی هو سرمربی بورنموث و استیو بروس سرمربی هال سیتی نیز جزو گزینه های احتمالی سه شیرها هستند. نام یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی امریکا و گلن هدل سرمربی سابق انگلیس نیز برای این سمت مطرح شده است.

انگلیس روز چهارم سپتامبر اولین دیدار خود را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسلواکی برگزار می‌کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین