کد خبر: ۳۸۲۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

هدف جدید آقای خاص مشخص شد

خوزه مورینیو و باشگاه منچستر یونایتد به دنبال جذب خامس رودریگز هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
خامس پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی رویایی، تابستان 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و به سرعت تبدیل به هدف جدید آقای خاص مشخص شدبازیکن ثابت کهکشانی ها زیر نظر کارلو آنچلوتی شد. 18 گل و 17 پاس گل او در فصل گذشته البته به رئال برای دستیابی به جام کمکی نکردند اما خامس توانست ثابت کند که ارزش این را داشته که برای خریدش 80 میلیون یورو پرداخت شود.

تابستان 2015 وقتی آنچلوتی جای خود را به بنیتس داد. خامس زیر نظر بنیتس به اولین تعویضی رئال تبدیل شده بود و گاه حتی بازی را از روی نیمکت نیز آغاز می کرد. این مساله باعث افت کیفی محسوس خامس شد تا جاییکه او حتی در اولین بازی رئال زیر نظر زیدان نیز در نیمه دوم بجای ایسکو وارد زمین شد.

همه این اتفاقات باعث شده تا خامس از اوضاع خود در رئال راضی نباشد و این مساله را با ژرژ مندس، ایجنت مشهور خود که بهترین ایجنت فوتبالی دنیا نیز محسوب می شود در میان گذاشته است. از سوی دیگر مدیران منچستریونایتد نیز مدت هاست که خامس و شرایط او را زیر نظر دارند و با توجه به ارتباط نزدیکشان با مندس، مطلع شده اند که شانسشان برای جذب ستاره کلمبیایی بیشتر از همیشه است.

به گزارش خبرآنلاین، طبق ادعای روزنامه مارکا، در صورت ادامه روند بد خامس در رئال، منچستریونایتد در تابستان آتی، با پیشنهادی بالا برای به خدمت گرفتن وی اقدام خواهد کرد. حتی محرومیت رئال از خرید بازیکن در تابستان 2016 نیز مانع این امر نخواهد شد وقتی خامس از ادامه حضورش در تیم مادریدی راضی نیست. یونایتد قصد دارد با جذب خامس، میانه میدان خود را تقویت کرده و برای قهرمانی لیگ برتر 2016-2017 بجنگد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین