کد خبر: ۳۸۲۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات انتخاب شد

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از انتخاب عادل آذر به عنوان گزینه کمیسیون برنامه و بودجه برای ریاست دیوان محاسبات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : محسن بیگلری در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: پیش از این سی نفر برای ریاست دیوان محاسبات ثبت‌نام کرده بودندکه در جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد سه نفر به جمع بندی رسیدیم که در نهایتا از بین الیاس نادران و علیرضا منادی سفیدان و عادل آذر، عادل آذر (رئیس مرکز آمار) با رای اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان گزینه پیشنهادی کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات انتخاب شد.

در جلسه امروز هم‌چنین از بین کاندیداهای تصدی دادستانی دیوان محاسبات در مورد آقایان اسد اللهی نماینده مجلس نهم و شجاعی دادستان فعلی دیوان محاسبات جمع بندی صورت گرفت.

به گفته وی در جلسه بعدی کمیسیون برنامه و بودجه در مورد گزینه نهایی کمیسیون برای تصدی دادستانی دیوان محاسبات رای گیری خواهد شد تا گزینه نهایی به صحن علنی معرفی شود.

به گزارش ایسنا، طبق قانون رئیس و دادستان دیوان محاسبات به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه و با رای نمایندگان در صحن علنی مجلس انتخاب می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
یاد مان می ماند افشای دریافت غیرمتعارف توسط ریاست قبل بود
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
اين نحوه معرفي خلاف قانون است و دور زدن قانون توسط نمايندگان عضو كميسيون بودجه صريح و شفاف و خيلي بدتر از فيش هاي نجومي است كه بايد اطلاع رساني بشود و اين آقايان بايد پاسخگو باشند كه قانون را كه گفته با ترفند هاي خودشان بجاي انتخاب رييس ديوان او را انتصاب مي كنند .مي دانيد يعني چي؟ يعني مردم هيچ انتظاري در آينده از بدنه ديوان نداشته باشيد و بي حرمتي در آينده به اين زحمتكتشان پيشرو در خدمت به مردم ممنوع است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین