کد خبر: ۳۸۲۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

اصلاح ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1395

با تصویب هیئت وزیران، ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1395 کل کشور اصلاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:اصلاح ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1395

ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور موضوع تصویب نامه شماره ۳۳۲۶۷/ت۵۲۹۸۲هـ مورخ ۲۲/۳/۱۳۹۵ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۱- در ماده (۳۱) عبارت «حداکثر تا (۲) ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه» بعد از عبارت «اخذ مصوبه شورای مذکور برای استمرار این پرداخت‌ها» اضافه می‌شود.

۲- متن زیر به عنوان ماده (۴۲) اضافه می‌شود:

ماده ۴۲- به استناد بند (ب) ماده (۸۵) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب ۱۳۸۰- و مصوبه شماره ۵۸۸۲۷۱ مورخ ۶/۴/۱۳۹۵ شورای عالی اداری مبنی بر انتقال کلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات، خودرو و ماشین آلات راهداری به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف است:

الف- اعتبارات هزینه‌ای بودجه سال ۱۳۹۵ مربوط به موارد منتقل شده از ادارات کل راه و شهرسازی هر استان را به تفکیک در اختیار وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) قرار دهد تا طبق قوانین و مقررات مربوط، صرف هزینه‌های مأموریت‌های مربوط به استان‌ها شود.

ب- برای هر یک از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها ردیف بودجه‌ای فرعی ذیل ردیف بودجه‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجاد نماید. شورای برنامه ریزی و توسعه هر استان مکلف است برای برقراری عملیات اجرایی و عدم وقفه و خلل در انجام امور راهداری استان‌ها اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بودجه ۱۳۹۵ مربوط به موارد منتقل شده از اداره کل راه و شهرسازی آن استان را در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌‌ همان استان قرار دهد تا از طریق ذی حساب آن اداره کل هزینه شود. کارگروهی مرکب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی بر نحوه تعیین سهم هر یک از ادارات کل استان‌ها نظارت می‌نماید.

شورای برنامه ریزی و توسعه هر استان موظف است در اجرای این ماده از تصمیمات کارگروه مزبور تبعیت نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی – وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

شماره مصوبه: ۴۲۳۸۳/ ت ۵۳۲۹۰ ه


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین