کد خبر: ۳۸۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

زیدان: پوگبا را دوست دارم چون بازیکن خوبی است

سرمربی رئال مادرید می‌گوید که به هافبک فرانسوی یونتوس علاقه‌مند است و او را بازیکن خوبی می‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
زین‌الدین زیدان در اولین نشست خبری فصل 2016-17 به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی رئال مادرید گفت: از بازگشت به تمرینات، همه خوشحال هستند. هنوز خیلی از بازیکنان به جمعمان نپیوسته‌اند اما از کار کردن با بازیکنان جدید خوشحالم.

آلوارو موراتا پس از دو فصل دوباره به مادرید بازگشت. زیدان درباره این مهاجم اسپانیایی اظهار کرد: از بازگشتش به خانه خیلی خوشحالم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد. بازیکنان زیادی داریم. همه مهم هستند و موراتا نیز یکی از آنهاست.

سرمربی فرانسوی درمورد امضای قرارداد با بازیکنان جدید گفت: در این لحظات از همه چیز مهم‌تر کار کردن است. 10 روز تمرین خواهیم کرد و سپس سه بازی با تیم‌های چلسی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ خواهیم داشت. به مرور تصمیمات گرفته خواهد شد. تا 31 آگوست نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. از داشتن چنین بازیکنانی خوشحال و راضی هستم چون با آنها قهرمان لیگ قهرمانان شدیم.

زیدان در رابطه با عملکرد فرانسه در یورو 2016 اظهار کرد: فرانسه با وجود اینکه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد اما عملکرد خوبی داشت. بیش از هر چیز طرفدار فرانسه هستم. بازیکنان تیم ملی درخشان کار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از موندو دپورتیوو، خامس رودریگس در فصل گذشته اغلب نیکمت نشین بود و به همین علت تیم های زیادی خواهان بازیکن کلمبیایی هستند. سرمربی مادرید درباره وضعیت این بازیکن گفت: نظرم درمورد رودریگس فرقی نکرده است. او یکی از بازیکنان رئال مادرید است. بیست و ششم این ماه به همراه سرخیو راموس و لوکا مودریچ به تیم خواهد پیوست. با او همچون دیگر بازیکنان صحبت خواهم کرد. بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید. درست است که کم بازی می‌کند اما تا جایی که بتوانم  او را در ترکیب اصلی قرار خواهم داد. بازیکنان زیادی دارم و انتخاب 11 بازیکن سخت است. همیشه بازیکنانی را که جنگنده‌تر هستند انتخاب می‌کنم.

زیدان در ادامه درمورد جذب  پل پوگبا  اظهار کرد: از بازیکنانم راضی هستم. بهتر کردن این تیم آسان نیست. پوگبا را دوست دارم. او بازیکن خوبی است و همه به دنبال بازیکنان خوب هستند. اکنون پوگبا بازیکن یونتوس است. هنوز خیلی از تیم‌ها به علت یورو بازیکنانشان را در اختیار ندارند. اکنون باید خود را در تمرینات به خوبی آماده کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین